Είμαι ερωτευμένη 3 χρόνια με μια καθηγήτριά μου! Δεν θέλω να μένω για την υπόλοιπη ζωή μου χωρίς να την έχω διπλά μου!

10 Οκτωβρίου 2017

Λοιπόν το πρόβλημα μου δεν είναι ακριβώς πρόβλημα αλλά ας το θέσω έτσι. Αρχικά έμενα οι γονείς είναι πολύ αυστηροί και δεν θα το ανεχτούν. Έπειτα δεν σας στέλνω για να μου πείτε τα γνωστά τύπου «είσαι ακόμη μικρή, δεν ξέρεις και άσε την σχέση σου όπως είναι». Είμαι ερωτευμένη λοιπόν 3 χρόνια με μια καθηγήτρια μου. Και διάβασα ένα άρθρο που είχατε κάνει κάτι ερωτήσεις σε μια αναγνώστρια και κατέληξα με τον εαυτό μου ότι δεν είναι μόνο ότι μου αρέσει αλλά ότι τρελαίνομαι! Τη λατρεύω! Δεν έχω λείψει ποτέ από το μάθημα της, δεν την κοροϊδεύω όπως οι υπόλοιποι μαθητές για μια ιδιαιτερότητα που έχει αλλά έχω καταντήσει ένα teacher’s pet. Καμία από τις φιλές μου δεν το ξέρει, μόνο εγώ και ο εαυτός μου. Αλλά την θέλω πολύ!

Αλλά αυτή δεν έχει μια σχέση μαζί μου, όπως με τα αλλά παιδιά.  Με αγνοεί και δεν καταλαβαίνω γιατί δεν είναι ούτε παντρεμένη oύτε έχει παιδιά. Δεν θέλω να πάω παρακάτω γιατί θα φύγω από το σχολείο που δουλεύει αυτή του χρόνου και μπορεί αυτή να φύγει και από την πόλη που είναι και μπορεί να μην την ξαναδώ.  Δεν θέλω να μένω για την υπόλοιπη ζωή μου χωρίς να την έχω διπλά μου! Γιατί την θέλω όσο τίποτε άλλο! Αλλά αυτή λογικά είναι στρέιτ και νομίζω ούτε με λογαριάζει τι να κάνω να της πω τίποτα ή να μην το κάνω να της αφήσω ένα γράμμα ή όχι. Δεν έχω ιδέα! Ξέρω τα πάντα για αυτήν αλλά δεν νομίζω να νιώθει το ίδιο, την έχω φαντασιωθεί παρά πολλές φορές ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΕΦΗΒΕΙΑΣ! ΜΗΝ ΤΟ ΠΕΙΤΕ ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΘΕΛΩ ΤΡΕΛΑ! Βοηθήστε με!

Στο ερώτημά σας απάντησε η ψυχολόγος - σεξολόγος Σμαρούλα Κυριαζίδη

Aγαπητή αναγνώστρια,

Είστε σωστή στο πώς ξεκινάτε το ερωτημά σας, όντως το ζήτημα του σεξουαλικού προσανατολισμού δεν είναι πρόβλημα αλλά μια «επιλογή έλξης», συναισθηματικής, ρομαντικής, σεξουαλικής  ή και συνδυασμού όλων αυτών.

Το τί λοιπόν επιλέγει ο καθείς να τον ελκύσει ή να ερωτευτεί ή να φαντασιώνεται είναι καθαρά δική του υπόθεση και απόφαση, την οποία θα ήταν καλό οι άλλοι να σέβονται χωρίς λογοκρισία.

Στη δική σας ωστόσο περίπτωση, το ζήτημα είναι να κατανοήσετε «γιατί σας ελκύει αυτή η γυναίκα;» συγκεκριμένα.

Επιπλέον, να σας αναφέρω ότι η επίκριση ή η μη πλαισιωτική στάση των γύρω έχει να κάνει με ένα σωρό προσωπικές πεποιθήσεις και υποθέσεις των ιδίων αλλά παράλληλα είναι και ζήτημα περιβαλλοντικού DNΑ (κοινωνικού, θρησκευτικού, κ.ο.κ), το οποίο σε πρώτη ανάγνωση δεν χρειάζεται να σας αφορά.

Δε θα σας μιλήσω για θέμα σεξουαλικού προσανατολισμού, επειδή αντιλαμβάνομαι ότι ήδη έχετε διαβάσει πολλά στο διαδίκτυο και έχετε ενημερωθεί κατάλληλα για το τι σημαίνει για ένα έφηβο κορίτσι να έχει συναισθήματα για μια μεγαλύτερη γυναίκα, δει μια γυναίκα που εμπιστεύεται, βλέπει καθημερινά και είναι εκεί για εκείνο (χωρίς αυστηρότητα και επίκριση). 

Οι καθηγητές/εκπαιδευτές τείνουν να κατέχουν μια περίοπτη θέση στη ζωή των μαθητών/τριών τους και συγκεκριμένα στα χρόνια της εφηβείας αποτελούν πρότυπο αναφορικά με το τι το άτομο θα επιλέξει να ακολουθήσει στη ζωή του, είτε επαγγελματικά είτε ψυχικά.

Δεν είναι  λίγες οι περιπτώσεις που το άτομο επιλέγει να γίνει μαθηματικός για παράδειγμα επειδή ο αγαπημένος καθηγητής με τον  οποίο ΤΑΥΤΙΣΤΗΚΕ,  δίδασκε μαθηματικά.

Εκείνο που προσπαθώ να σας πω είναι ότι οι έφηβοι τείνουν να ψάχνουν ένα πρόσωπο ταύτισης έναν “σημαντικό άλλο”, μέσω του οποίου θα συνδεθούν και θα εξελιχθούν ψυχικά, δανειζόμενοι στοιχεία που τους εμπνέουν, εξελίσσοντας τα στη μετέπειτα ζωή τους.

Υπάρχει μια λεπτή ισορροπία όπου αυτή η “προσπάθεια ταύτισης” ή προσέγγισης, μπερδεύεται με τον έρωτα επειδή το “πολύ κοντά” είναι ίσως στο μυαλό σας ο μοναδικός τρόπος να προσεγγίσετε ή να μοιάσετε με κάτι.

Κατανοώότι σας ελκύει αυτή η γυναίκα, όμως ποιά ακριβώς στοιχεία της σας ελκύουν, θα μπορούσε ας πούμε να είναι η αυστηρότητα, το χαμόγελό της, η καλοσύνη της, ή το πόσο οριοθετημένη είναι απέναντί σας και πόσο δεν ενδίδει σε προτροπές σας.

Λέγοντας  ότι οι γονείς σας είναι πολύ αυστηροί (και δε θα δέχονταν εύκολα την όποια απόκλιση από το σεξουαλικό προσανατολισμό που οι ίδιοι έχουν μέσα στο μυαλό τους για εσάς), αναρωτιέμαι αν η καθηγήτριά σας είναι μια γυναίκα πιο προσεγγίσιμη και μια φιγούρα που σας προκαλεί λιγότερο άγχος, και ίσως μια φιγούρα που σας εμπνέει περισσότερο από ένα πλαίσιο αυστηρό και απόλυτο όπως το οικογενειακό σας περιβάλλον, εξ’ού και η αγάπη αλλά και τα συναισθήματα που τρέφετε από την αρχή της εφηβείας σας για εκείνην.

Ακούγεται να είναι για εσάς μια “σανίδα ψυχικής σωτηρίας” εξ’ού και το ότι θέλετε να παραμείνετε κοντά της, μη συνεχίζοντας την πορεία σας στις τάξεις του λυκείου.

 


ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ