3 διατροφικά λάθη που σου προκαλούν ακμή!

20 Οκτωβρίου 2017

Στις καθημερινές διατροφικές σου συνήθειες περιλαμβάνεις πολλές τροφές που μπορεί να κάνουν καλό στην γενικότερη λειτουργία του οργανισμού σου, αλλά έχουν αρνητικές επιπτώσεις για το δέρμα σου, προακλώντας σου ακμή.

1. Υδατάνθρακες

Εάν καταναλώνεις πολλούς υδατάνθρακες, τότε αυξάνεις τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα σου, με αποτέλεσμα η αυξημένη ινσουλίνη που παράγεται να προκαλεί φλεγμονές στην επιδερμίδα σου. Έτσι, κλείνουν οι πόροι της και εμφανίζεις ακμή.

2. Γαλακτοκομικά

Οι ειδικοί επισημαίνουν ότι ακμή μπορεί να εμφανίσεις και από την κατανάλωση γαλακτοκομικών και συγκεκριμένα γάλακτος με χαμηλά λιπαρά. Η επεξεργασία που γίνεται στην περίπτωση αυτή και οι πρωτεΐνες που περιέχει ευνοούν την εμφάνιση ακμής στο δέρμα σου. Εναλλακτικά, μπορείς να καταναλώνεις γιαούρτι που έχει πρωτεΐνη και ασβέστιο και κάνει καλό και στο δέρμα σου.

3. Πρωτεΐνη ορού γάλακτος

Είναι πολύ πιθανό, μετά το πρόγραμμα γυμναστικής σου, να καταναλώνεις κάποιο ρόφημα με σκόνη πρωτεΐνης ορού γάλακτος. Έρευνες έχουν δείξει ότι και σε αυτή την περίπτωση, ευνοείται η εμφάνιση ακμής στο δέρμα σου. Οι ειδικοί τονίζουν ότι καλό θα είναι να παίρνεις την πρωτεΐνηπου χρειάζεσαι από λαχανικά ή ξηρούς καρπούς.

Δ. Μ.
Με πληροφορίες από www.oprah.com

Διάβασε περισσότερα
Ακμή: τι είναι και πώς αντιμετωπίζεται;


ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ