Βασικά tips αδυνατίσματος για κάθε δίαιτα

18 Ιουνίου 2013
Αυτή είναι η περίοδος που οι περισσότερες καταφεύγουμε σε γρήγορες και εξαντλητικές δίαιτες προκειμένου να χάσουμε τα κιλά του χειμώνα και να φορέσουμε το αγαπημένο μας μπικίνι. Όποιο πρόγραμμα διατροφής και αν ακολουθήσεις, έχει στο μυαλό σου κάποιες βασικές συμβουλές για να μην ξαναπάρεις γρήγορα τα κιλά που έχασες με κόπο.



- Δεν είναι όλα τα λίπη κακά. Μάλιστα, κάποια λίπη όπως το ελαιόλαδο και τα ωμέγα-3 λιπαρά που έχουν τα ψάρια, ενεργοποιούν τον μεταβολισμό και βοηθούν στο αδυνάτισμα.



- Τα γαλακτοκομικά προϊόντα χαμηλών λιπαρών επιταχύνουν την καύση λίπους και έχουν καλύτερα αποτελέσματα στο αδυνάτισμα.



- Εάν συνδυάζεις άπαχη πρωτεΐνη ( ασπράδια αυγών, γαλοπούλα, ανάλατοι ξηροί καρποί) με φυτικές ίνες θα δεις γρηγορότερα αποτελέσματα.



- Τα φρούτα και τα λαχανικά βοηθούν στην καύση του λίπους και αποτοξινώνουν τον οργανισμό.

- Τα μικρά και συχνά γεύματα ενεργοποιούν τις καύσεις.



- Αύξησε την κατανάλωση καυτερών μπαχαρικών, όπως πιπέρι, τσίλι που ενεργοποιούν τον μεταβολισμό.

- Ένα ποτήρι πράσινο τσάι την ημέρα θα αποτοξινώσει τον οργανισμό και θα βοηθήσει στην καύση λίπους.



ΠΗΓΗ: faysbook.gr
ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ