Λιγότερα εφέτος τα γραπτά στα ειδικά μαθήματα, σε σχέση με πέρυσι

8 Ιουλίου 2013
Λιγότερα ήταν φέτος, σε σχέση με πέρυσι, τα γραπτά που βαθμολογήθηκαν στα ειδικά μαθήματα, σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Παιδείας, που έδωσε σήμερα στη δημοσιότητα τα στατιστικά στοιχεία.



Συγκεκριμένα φέτος τα γραπτά που βαθμολογήθηκαν στα ειδικά μαθήματα ανέρχονται σε 19002, ενώ το 2012 ήταν 20258 (μείωση κατά 1256 γραπτά).

Σχετικά με τις κατανομές των βαθμολογιών ανά Ειδικό Μάθημα, το υπουργείο παρατηρεί ότι:



• Στο Ελεύθερο σχέδιο αυξήθηκε φέτος το ποσοστό των υποψηφίων που πέτυχαν από 15 και πάνω (42,18% το 2013 από 37,71% το 2012).

• Αντίθετα, στο Γραμμικό σχέδιο μειώθηκαν οι υποψήφιοι που πέτυχαν από 15 και πάνω, φθάνοντας το 43,59% το 2013, από 52,84% που ήταν το 2012.

• Στα Αγγλικά αυξήθηκε αισθητά φέτος το ποσοστό όσων πέτυχαν από 15 έως 20 σε 31,04%, σε σχέση με 10,44% που ήταν πέρυσι.

• Στα Γαλλικά μειώθηκε το ποσοστό όσων πέτυχαν από 15 έως 20 για το 2013 (10,55%), ενώ για το 2012 ήταν 14,23%.

• Στα Γερμανικά έχουμε αύξηση του ποσοστού στην ίδια κλιμάκωση (15 -20), δηλαδή 34,01% για το 2013, από 25,38% για το 2012.

• Στα Ιταλικά παρατηρείται φέτος μικρή μείωση των αντίστοιχων ποσοστών: 61,01% για το 2013, από 64,59% για το 2012, στην κλίμακα 15-20.

• Στα Ισπανικά σημειώνεται πτώση ποσοστού σε 54,48% για το 2013, από 66,66% για το 2012 στην ίδια κλίμακα.

• Στην Αρμονία σημειώνεται σημαντική αύξηση ποσοστού σε 21,30% για το 2013, από 9,02% για το 2012 στην κλίμακα 15-20.

• Τέλος, στον Έλεγχο Μουσικών Ακουστικών Ικανοτήτων σημειώνεται επίσης μικρή άνοδος ποσοστού σε 29,38% για το 2013, από 28,11% για το 2012, στην ίδια κλίμακα.
ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ