Η θρεπτική αξία του καρπουζιού

10 Ιουλίου 2013

To καρπούζι είναι ένα καλοκαιρινό φρούτο με γλυκιά γεύση, λίγες θερμίδες (μία λεπτή φέτα έχει 50 με 60 θερμίδες) και υψηλή ποσότητα σε νερό γι αυτό μπορεί να σε ξεδιψάσει αποτελεσματικά τις ζεστές ημέρες του καλοκαιριού.

 

Γράφει η Κία Καραγιάννη, Διαιτολόγος- Διατροφολόγος

 

 

Εμφανίζει διουρητικές ιδιότητες, απομακρύνει την κατακράτηση υγρών, ενυδατώνει την επιδερμίδα και βοηθάει στην αντιγήρανση. Πλούσιο σε αντιοξειδωτικά συστατικά βοηθάει στη διατήρηση της ελαστικότητας των αρτηριών και των φλεβών, στην πρόληψη ορισμένων καρκίνων όπως καρκίνου του προστάτη, του μαστού, του πνεύμονα και του παχέως εντέρου καθώς επίσης και στην καλή υγεία των ματιών. Το καρπούζι αποτελεί πηγή του αμινοξέος κιτρουλίνη που σύμφωνα με έρευνες βοηθάει στην καλύτερη στύση και σε καλύτερο σεξ.  

Μπορείτε να το καταναλώσετε σκέτο, σε μορφή χυμού, σαν μαρμελάδα, μέσα σε smoothies, μέσα σε σαλάτα ή όπως αλλιώς σας αρέσει.

AdTech Ad
ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Οscar Wilde
Η Σκέψη της ημέρας
12:42 Οscar Wilde
Handelsblatt: η Ιταλία δεν είναι Ελλάδα
Τα νέα της ημέρας
12:04 Handelsblatt: η Ιταλία δεν είναι Ελλάδα
Τι πήραμε, τι χάσαμε στο Eurogroup
Τα νέα της ημέρας
10:34 Τι πήραμε, τι χάσαμε στο Eurogroup