5 βήματα για να αποκτήσετε λεπτή μέση!

3 Ιουλίου 2013

 


Μήπως προσπαθείτε να απαλλαγείτε από τα παχάκια γύρω από τη μέση;  Εάν η περιφέρεια της μέσης σας έχει μεγαλώσει και η κοιλιά σας έχει γίνει πλαδαρή ο λόγος είναι τα παραπανίσια κιλά που έχετε βάλει. Αυτό σημαίνει πως ο μόνος τρόπος να αποκτήσετε την καλλίγραμμη σιλουέτα που επιθυμείτε είναι να χάσετε τα κιλά αυτά και για το πετύχετε δεν έχετε παρά να ακολουθήσετε τους παρακάτω απλούς και αποτελεσματικούς κανόνες.

Τα καλά νέα είναι ότι οι πιθανότητες είναι υπέρ σας, καθώς η μελέτη στην οποία βασίζονται οι συμβουλές αυτές έδειξε ότι, για κάθε ένα κιλό που χάνετε, μειώνετε την περιφέρεια της μέσης σας κατά 1 εκατοστό.

1. Μειώστε το μέγεθος των μερίδων σας κατά 25%. Χρησιμοποιήστε μικρότερα πιάτα και γεμίστε τα με λαχανικά και φρούτα ως έναν τρόπο για σταθερή απώλεια βάρους.

2. Καταναλώστε τρεις μερίδες χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά γαλακτοκομικών κάθε μέρα. Αρκετές μελέτες έχουν δείξει ότι το να συμπεριλαμβάνει κανείς χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά γαλακτοκομικά προϊόντα ως τμήμα μιας διατροφής ελεγχόμενων θερμίδων οδηγεί σε χαμηλότερη περιφέρεια μέσης και αυξημένη κοιλιακή απώλεια βάρους, καθώς και σε καλύτερη απώλεια βάρους συνολικά.

3. Προτιμήστε προϊόντα ολικής αλέσεως. Έρευνα δείχνουν ότι οι άνθρωποι που τρώνε προϊόντα ολικής αλέσεως έχουν μικρότερη μέση και λιγότερο κοιλιακό λίπος σε σχέση εκείνους που τρώνε επεξεργασμένους υδατάνθρακες. Επιπλέον, τα προϊόντα ολικής αλέσεως παρουσιάζουν μία θετική επίδραση στην ευαισθησία στην ινσουλίνη και το να τρώτε τέτοιου είδους δημητριακά σας βοηθά να αισθάνεστε χορτάτοι για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα και να ελέγχετε το αίσθημα της πείνας.

4. Αντικαταστήστε λίπη τα κορεσμένα με ακόρεστα. Τα ακόρεστα λιπαρά βρίσκονται στα καρύδια, στα λιπαρά ψάρια, στους σπόρους και στο αβοκάντο. Τα ακόρεστα λιπαρά έχουν την ικανότητα να επιβραδύνουν τον ρυθμό με τον οποίο αδειάζει το στομάχι και απελευθερώνει τη γλυκόζη στο αίμα, ενώ παράλληλα  συμβάλουν στη μείωση της φλεγμονής και να σας κάνουν λιγότερο ανθεκτικούς στην ινσουλίνη.

5. Τρώτε μικρά και συχνά. Η παράλειψη του πρωινού και τα μεγάλα κενά μεταξύ των γευμάτων οδηγούν σε αυξημένα επίπεδα κορτιζόλης, της ορμόνης του στρες, η οποία συνδέεται με υψηλότερα επίπεδα κοιλιακού λίπους.
ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ