3 tips για να μη πάρεις κιλά στις διακοπές

9 Ιουλίου 2013

Όταν πηγαίνουμε διακοπές, σημαίνει ότι ταυτόχρονα πηγαίνει «διακοπές» και η υγειινή διατροφή μας; Πολλοί επιλέγουν τις διακοπές ως δικαιολογία για να μπορούν να τρώνε τροφές πλούσιες σε λιπαρά που δεν έχουν εντάξει στην καθημερινότητα τους και να απολαμβάνουν μεγάλες μερίδες σε εστιατόρια καθ’ όλη την διάρκεια της ξεκούρασης τους.


Υπάρχουν τρεις λόγοι σύμφωνα με τους οποίους είναι επιβλαβές για την υγεία μας να τρώμε σε εστιατόρια:


-          Τα εστιατόρια σερβίρουν συχνά μεγάλες μερίδες τις οποίες τείνουμε να τις τρώμε όλες


-          Τα μενού περιλαμβάνουν συνήθως υψηλά επίπεδα χοληστερόλης, κορεσμένων λιπαρών και νατρίου ενώ είναι φτωχά σε φυτικές ίνες


-          Είναι δύσκολο να γνωρίζουμε τον ακριβή αριθμό των θερμίδων και των λιπαρών, τα οποία περιέχονται στις τροφές που τρώμε


Ωστόσο, υπάρχει η δυνατότητα να απολαύσουμε τις διακοπές μας και την τοπική κουζίνα, δίχως να αναγκαστούμε να χαλάσουμε την διατροφή μας. Όταν φτάσετε στον προορισμό σας, ρωτήστε στην ρεσεψιόν του ξενοδοχείου ή και ντόπιους κατοίκους για την διαθεσιμότητα των εστιατορίων και το είδος των φαγητών που προσφέρουν. Εναλλακτικά μπορείτε να δείτε και διαδικτυακά τα εστιατόρια της περιοχής και να πλοηγηθείτε στις επιλογές μενού που προσφέρουν.


Σου προτείνουμε κάποια tips ώστε να μπορέσεις να απολαύσεις το φαγητό στις διακοπές σου δίχως όμως να χαλάσεις και τις διατροφικές σου συνήθειες:


Tip No1: Φάε μία φορά τη μέρα σε εστιατόριο


Καθ’ όλη την διάρκεια της ημέρας μπορείς να έχει φρέσκα φρούτα στο δωμάτιο του ξενοδοχείου καθώς και μικρά snacks, τα οποία μπορείς να προμηθευτείς από τοπικά σούπερ μάρκετ, όπως μπάρες δημητριακών, δίχως να χρειάζεται να έχεις πολλά γεύματα υψηλής θερμιδικής αξίας.


Tip No2: Απόλαυσε ροφήματα με ελάχιστες θερμίδες


Είναι σημαντικό να επιλέγεις ροφήματα με λίγες θερμίδες, τα οποία σου προσφέρουν ενέργεια και ενυδάτωση κατά τη διάρκεια των διακοπών. Προτίμησε νερό με λεμόνι και λάιμ, ανθρακούχο νερό, σόδα, ζεστό ή κρύο τσάι, χυμούς και άλλα ροφήματα δίχως να προσλαμβάνεις επιπλέον ζάχαρη.


Tip No3: Προσοχή στην κατανάλωση αλκοολούχων ποτών


Είναι σημαντικό να περιορίζεις την κατανάλωση ποτών καθώς η κατάχρηση μπορεί να καταστεί καταστροφική για την διατροφή σου. Αξίζει να σημειωθεί ότι κάθε ποτό μπορεί να περιέχει από 150 έως και 450 θερμίδες.

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ