Έτσι θα ρίξεις την κοιλιά!

20 Ιουλίου 2013


Οι περισσότεροι από μας περνάμε περισσότερη ώρα στο γραφείο παρά έξω από αυτό κι αυτό ισχύει και για τους συντάκτες του Men's Health. Διατηρούν το σώμα τους πηγαίνοντας πού και πού στο γυμναστήριο ή με κάνα παιχνίδι μπάσκετ, αλλά στο τέλος της ημέρας είναι σαν όλους τους άλλους: γυρνάνε σπίτι τόσο αργά, που δύσκολα θα βρουν χρόνο να τρέξουν στο γυμναστήριο κι ενώ τρώνε σχετικά υγιεινά, ολοένα και κάποια διατροφική ατασθαλία θα κάνουν. Κάπως έτσι καταλήξαμε σε αυτήν την ιστορία. Ρωτήσαμε τους άντρες που βρίσκονται εδώ, πώς ισορροπούν μεταξύ δουλειάς και υγείας και τελικά όλοι είχαν καλές δικαιολογίες: δουλεύουν πολύ, είναι πολλή ώρα στο δρόμο, έχουν οικογενειακές υποχρεώσεις, παρακολουθούν σίριαλ και αγώνες στην τηλεόραση - και διάφορες άλλες δικαιολογίες. Για να διευθετήσουμε το θέμα συγκεντρώσαμε πολύτιμες και γρήγορες συμβουλές, βασισμένες σε επιστημονικά στοιχεία κι έρευνες που θα σου δώσουν τα αποτελέσματα που θες: γρήγορες λύσεις για εύκολο αδυνάτισμα.Από το περιοδικό menshealth

ΚΑΘΟΛΟΥ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΠΡΩΙΝΟ
Λύση #1: Αλλαξε διακόσμηση. Μετάφερε ένα μπολ με φρέσκα φρούτα σε ένα σημείο που μπορείς να αρπάξεις ένα δύο προτού φύγεις από το σπίτι. Πιάσε ένα μήλο, μία μπανάνα, ένα αχλάδι ή κάποιο άλλο φρούτο που μπορείς να φας την ώρα που οδηγείς. Βάλε κι ένα πορτοκάλι στην τσάντα σου - είναι το ιδανικό αντίδοτο, ειδικά νωρίς το απόγευμα που πέφτουν απότομα τα επίπεδα ενέργειας.

Λύση #2: Μετακόμισε. Δεν έχεις χρόνο να φας ένα μεγάλο, χορταστικό, υγιεινό πρωινό στο σπίτι; Τότε φάε πρωινό στο γραφείο. Πάρε μαζί σου μικρά κουτάκια κορν φλέικς ή βάλε τα σε μικρή σακούλα τροφίμων. Πιάσε κι ένα γάλα από το περίπτερο κι έχεις έτοιμο ένα πρωινό που μπορείς να φας στη δουλειά.

Λύση #3: Πάρε μία πολυβιταμίνη. Ανοίγεις ένα μπουκάλι και καταπίνεις το χαπάκι. Θα σου κοστίσει 5 δευτερόλεπτα, αλλά θα έχεις το πλεονέκτημα που θα σε βοηθήσει να χάσεις βάρος. Οι δίαιτες είναι συχνά φτωχές στις βιταμίνες του συμπλέγματος Β, οι οποίες είναι απαραίτητες στη διαδικασία άντλησης ενέργειας από τροφές του οργανισμού. Μία πολυβιταμίνη καθημερινά θα διατηρήσει υψηλά τα επίπεδα ενέργειας, ώστε η δίαιτά σου να μη σαμποτάρει τις προσπάθειές σου να ασκείσαι περισσότερο.

Λύση #4: Πρόσθεσε αυγά. Εκτός του ότι είναι άριστη πηγή πρωτεΐνης, πρόσφατη έρευνα δείχνει ότι άτομα που τρώνε αυγά για πρωινό καταναλώνουν 160 θερμίδες λιγότερες στο επόμενο γεύμα και 400 θερμίδες λιγότερες τις επόμενες 36 ώρες. Οπως επισημαίνουν οι ερευνητές, δεν οφείλεται μόνο στην πρωτεΐνη, αλλά σε κάποιες άλλες ουσίες που έχει το αυγό. Βράσε καλά 3-4 αυγά από πριν, ώστε να είναι έτοιμα το πρωί.

ΠΟΛΥΣ ΚΑΦΕΣ, ΑΝΑΨΥΚΤΙΚΑ, ΧΥΜΟΙ...
Η Λύση: Σταμάτα το ποτό. Οι υγρές θερμίδες ξεγελάνε τα περισσότερα άτομα που κάνουν δίαιτα. Αγόραζε μπουκάλι νερού του 1 1/2 λίτρου και πίνε ένα τη μέρα. Κράτα το πάντα γεμάτο. Αν ξεδιψάς συνήθως με τα μισόλιτρα αναψυκτικών και χυμών, τότε η αλλαγή στο νερό θα σου γλιτώσει περίπου 350 θερμίδες την ημέρα - αυτό είναι 16 κιλά το χρόνο. Επιπλέον, η ισορροπία υγρών στον οργανισμό είναι απαραίτητη, ειδικά αν γυμνάζεσαι κι έχεις περιορίσει τις θερμίδες που καταναλώνεις: καις πρωτεΐνη μαζί με λίπος κι αυτό αυξάνει τις ανάγκες σου για νερό.

ΦΑΣΤ ΦΟΥΝΤ ΓΙΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ
Λύση #1: Μαγείρεψε λιγότερο, αλλά τρώγε πιο συχνά. Αν νομίζεις ότι πηγαίνοντας στα φαστ φουντ γλιτώνεις χρόνο, τότε ξανασκέψου το. Με μηδαμινό προγραμματισμό (και μερικά ταπεράκια) μπορείς να έχεις πολύ καλύτερο φαγητό και πολύ πιο γρήγορα. Είναι απλό: κάνε την προσπάθεια τώρα και θα γλιτώσεις χρόνο αργότερα. Το Σάββατο προγραμμάτισε τα γεύματα που θες να πάρεις μαζί σου, πήγαινε στο σούπερ μάρκετ και προχώρα στην ετοιμασία τους. Βράσε καστανό ρύζι σε ποσότητα που θα κρατήσει όλη την εβδομάδα και μετά χώρισέ το σε ατομικές μερίδες. Βάλ' το σε μικρά πιάτα και κουβάλα ένα μαζί σου κάθε μέρα για να φας στη δουλειά. Δοκίμασε κι αυτά τα εύκολα γεύματα:
* Φιλέτα Σολομού. Ψήσε τρία στο φούρνο, τύλιξέ τα σε πλαστικό και αποθήκεψέ τα στο ψυγείο. Δοκίμασέ το κρύο ή κάνε μία μικρή σαλάτα σολομού (ψιλοκόβεις το σολομό, προσθέτεις λίγο φρέσκο κρεμμύδι, μαρούλι, μουστάρδα και λίγη μαγιονέζα light).
* Στήθος Κοτόπουλο. Ψήσε τρία φιλέτα. Μπορείς να τα ψιλοκόψεις και να τα προσθέσεις σε σαλάτα ή να τα κόψεις σε λωρίδες και να τα τυλίξεις μέσα σε μία τορτίγια με μαρούλι, ντομάτα, μία φέτα μπέικον και λίγες σταγόνες ελαιόλαδου.
* Βραστή Γαλοπούλα. Ζήτησε να σου την κόψουν σε πολύ λεπτές φέτες. Πρόσθεσέ τη σε σαλάτες και σάντουιτς για έξτρα πρωτεΐνη ή πιάσε μία ή δύο φέτες για γρήγορο κολατσιό.

Λύση #2: Αγόρασε ένα ψητό κοτόπουλο. Πάρε ένα έτοιμο καλοψημένο αντί για μία τυρόπιτα από το φούρνο της γειτονιάς σου. Αφού βγάλεις την πέτσα, το κοτόπουλο είναι άριστη πηγή πρωτεΐνης χωρίς λιπαρά. Μπορεί να ταΐσει έναν άντρα για 3 ή 4 γεύματα ή μία οικογένεια για ένα γεύμα. Συνόδευσέ το με ρύζι ή βραστά λαχανικά και είσαι  έτοιμος.

Λύση #3: Επέμενε παραδοσιακά. Αν κάποια στιγμή πρέπει να φας απ’ έξω, βρες ένα μαγειρείο κοντά στη γειτονιά σου και παράγγειλε κάποιο λαδερό λαχανικό, όπως φασολάκια, μπάμιες, αρακά  (συνήθως έχουν αρκετές επιλογές κάθε μέρα). Ετσι τουλάχιστον καταναλώνεις κάποια λαχανικά με το καλό λίπος του ελαιόλαδου.
ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΗΛΙΑ***** ****
12:40 Σάββατο 10/08/2013
Καλησπερα, θα ηθελα την συμβουλη σας για ενα θεμα που με απασχολει. Ειμαι αντρας, 26 χρονων, εχω υψος 1.77 και ζυγιζω γυρω στα 67 κιλα. Ειναι μερικα χρονια τωρα κατα τα οποια δεν μπορω να αγγιξω τουλαχιστον τα 70 κιλα. Συνηθως κυμαινομαι στα 64 με 67 κιλα. Παραλληλα εχω κοιλια, την οποια μπορω να πω οτι ειχα ανεκαθεν. Εχω την αισθηση πλεον πως οτιδηποτε παιρνω σε θερμιδες πηγαινει στην κοιλια παρα στο υπολοιπο σωμα. Το θεμα ειναι οτι θελω να αυξησω τα κιλα μου και παραλληλα να χασω την κοιλια. Αν και δεν ειμαι πολυ του πρωινου τους τελευταιους μηνες, τρωω πριν απο τον καφε το πρωι ενα κρουασαν, κανονικα το μεσημεριανο φαγητο, το απογευμα μετα την ασκηση θα φαω καποιο φρουτο (συνηθως μπανανα), αν τυχει κατι αλλο μετα απο αυτο, οχι κατι συγκεκριμενο, γλυκο η μη και επειτα για βραδυνο συνηθως θα φαω 2 τοστ (τυρι, γαλοπουλα). Οσον αφορα την κοιλια, αφου δεν εχω την δυνατοτητα να πηγαινω σε γυμναστηριο καθε απογευμα κανω καποιες ασκησεις cardio, και επειτα ασκησεις κοιλιακων. Διαρκεια γυρω στα 30 λεπτα καθε απογευμα. Γνωριζω οτι πιθανον δεν ακουγονται αρκετα ολα αυτα ωστε να αντιμετωπισω το θεμα μου αλλα θα ηθελα και καποια πιο ειδικη συμβουλη ωστε να καλυτερεψω την αντιμετωπιση. Ευχαριστω προκαταβολικα.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ