Οι τροφές που μας χαρίζουν επίπεδη κοιλιά

13 Ιουλίου 2013




Το όνειρο πολλών γυναικών είναι να αποκτήσουν επίπεδη κοιλιά και να μπορούν να φορούν στενά μπλουζάκια χωρίς να αναγκάζονται να κρύβουν την κοιλιά τους με κάθε τρόπο. Τι θα πρέπει όμως να κάνετε για να αποκτήσετε την κοιλιά των ονείρων σας;


Η βάση της διατροφής σας θα πρέπει να είναι τα προϊόντα της μεσογειακής διατροφής με έμφαση στα φρούτα, τα λαχανικά, τα δημητριακά ολικής αλέσεως, τους ξηρούς καρπούς, τα φασόλια, τους σπόρους, το άπαχο κρέας και σε ελάχιστες ποσότητες το κόκκινο κρέας (μία φορά το μήνα).


Όπως επισημαίνουν οι ειδικοί, ένα από τα μυστικά για περιορισμό του λίπους της κοιλιάς είναι η προσθήκη μονοακόρεστων λιπαρών σε καθημερινή βάση, τα οποία βρίσκονται σε τροφές όπως είναι οι ελιές, το αβοκάντο, η μαύρη σοκολάτα, η σόγια και το ελαιόλαδο.


Εάν, λοιπόν, κατορθώσετε να μειώσετε τις προσλαμβανόμενες συνθήκες ανά ημέρα στις 1200, τρώτε κάθε τέσσερις ώρες, εντάξετε στη διατροφή σας τροφές πλούσιες σε μονοακόρεστα λιπαρά και ασκείστε όσο γίνεται περισσότερο, τότε θα επιτύχετε τόσο να χάσετε κιλά όσο και να μειώσετε το λίπος στην περιοχή της κοιλιάς.


Ακολουθώντας ένα τέτοιο είδος μεσογειακής δίαιτας με συγκεκριμένο αριθμό θερμίδων ημερησίως, θα επιτύχετε την απώλεια βάρους με ισορροπημένο και ασφαλή τρόπο και ταυτόχρονα θα διαφυλάξετε σε μεγάλο βαθμό τον οργανισμό σας από παθήσεις όπως οι καρδιοπάθειες, ο διαβήτης, η υπέρταση και πολλές μορφές καρκίνου.

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ