10 Τροφές που μας βοηθούν στο αδυνάτισμα!

24 Ιουλίου 2013
1.       Μαύρα φασόλια
Ένα φλιτζάνι μαύρα φασόλια προσφέρει ικανοποιητική ποσότητα πρωτεΐνης που είναι απαραίτητη για τον οργανισμό.
2.       Βρώμη
Η βρώμη είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, έτσι ώστε μια μερίδα μπορεί να σας βοηθήσει να αισθάνεστε χορτάτοι όλη την ημέρα. Ακριβώς μισό φλιτζάνι είναι  ένας υγιής υδατάνθρακας που αυξάνει το μεταβολισμό και καίει το λίπος.
3.       Αβοκάντο
Το ελαϊκό οξύ, είναι μια ένωση σε υγιή μονοακόρεστα λίπη. Καταναλώνοντας συχνά αβοκάντο θα δείτε  το λίπος της κοιλιάς να μειώνεται. Αυτό το  κρεμώδες φρούτο είναι επίσης πλούσιο σε φυτικές ίνες και πρωτεΐνες.
4.       Σολωμός
Πηγή πρωτεΐνης η οποία σύμφωνα με έρευνα που έγινε το 2001 βοηθά στην απώλεια λίπους.
5.       Βατόμουρα
Ευρύτερα γνωστά για τις αντιγηραντικές  τους ιδιότητες. Ένα φλιτζάνι βατόμουρα σας δίνει μόνο 80 θερμίδες και σας βοηθά ώστε να αισθάνεστε χορτάτοι.
6.       Μπρόκολο
Βραστό ή μαγειρεμένο είναι γνωστό για την αντικαρκινική του δράση. Με λιγότερες θερμίδες ανά μερίδα είναι βέβαιο πως θα αποτρέψει τυχόν προβλήματα βάρους.
7.       Καστανό ρύζι
Το καστανό ρύζι είναι γεμάτο φυτικές και υδατάνθρακες που αυξάνουν τον μεταβολισμό και καίνε το λίπος.
 8.       Κρασί
 Οι μελέτες δείχνουν ότι οι μετριοπαθείς πότες κρασιού έχουν στενότερη μέση και λιγότερο λίπος στην κοιλιά από πότες οινοπνευματωδών ποτών. Ένα ποτήρι κρασί μπορεί  να ενισχύσει το κάψιμο των θερμίδων.
9.       Γκρέιπ φρουτ
Τρώγοντας μισό γκρέιπφρουτ πριν από κάθε γεύμα μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε μέχρι και μισό κιλό την εβδομάδα! Είναι  μια καλή πηγή πρωτεΐνης  που μπορεί να σας βοηθήσει  να τρώτε λιγότερο.
10.   Αμύγδαλα
 Οι ξηροί καρποί είναι μια άλλη υπερτροφή  πλούσια σε υγιή λιπαρά που σας βοηθούν να αδυνατίσετε. 
ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ