9 τρόποι για να γυμνάζεστε στον καύσωνα

26 Ιουλίου 2013

Αντί να χρησιμοποιείτε την ζέστη ως  δικαιολογία για να αποφύγετε την άσκηση, σας προτείνουμε μερικούς τρόπους για να ασκηθείτε ενώ έξω ο υδράργυρος βρίσκεται στα ύψη.

1.       Ασκηθείτε σε κλιματιζόμενο χώρο

Η άσκηση σε ένα κλιματιζόμενο χώρο (σπίτι ή γυμναστήριο) είναι ο καλύτερος τρόπος για να με κρατηθείτε σε φόρμα.

2.       Τρέξτε στη βροχή

Όταν έξω βρέχει και εσείς τρέχετε είναι μια συναρπαστική αλλά και διασκεδαστική εμπειρία. Τολμήστε να ξεφύγετε από τα συνηθισμένα!

3.       Άσκηση σε πισίνα

Το αερόμπικ στο νερό (στην  πισίνα ή στη θάλασσα) αποτελεί ένα εξαιρετικό τρόπο εκγύμνασης με πολύ γρήγορα αποτελέσματα.

4.       Δροσιστείτε και ασκηθείτε με τα παιδιά σας

 Τα παιδιά παίζουν μερικά διασκεδαστικά παιχνίδια με μπαλόνια νερού, ψεκαστήρες και έτσι μπορείτε και εσείς να παίξετε μαζί τους και να σας χαρίσουν το καλύτερο είδος άσκησης.

5.       Προγραμματίστε μια μέρα στο πάρκο νερού

Τα πάρκα νερού δεν είναι μόνο για τα παιδιά! Μπορείτε να παίξετε στις πισίνες με τα κύματα, να κολυμπήσετε και γενικότερα να αθληθείτε χωρίς καν να το καταλάβετε!!

6.       Προγραμματίστε μίνι τρίαθλο

Δοκιμάστε αυτό: Τρέξτε για 20 λεπτά, κάντε ποδήλατο για 30 λεπτά, και στη συνέχεια κολυμπήστε ώστε να δροσιστείτε..

7.       Βρείτε ένα δροσερό σημείο

Ένας περίπατος κοντά στη θάλασσα ή σε ένα κοντινό  πάρκο είναι τα ιδανικά μέρη για να ασκηθείτε ευχάριστα

8.       Ασκηθείτε το βράδυ

Είναι πολύ πιο ευχάριστο να γυμνάζεστε όταν ο ήλιος έχει δύσει και η θερμοκρασία έχει πέσει αισθητά.

9.       Ολοκληρώστε τη μέρα σας με μια βόλτα

Μια βραδινή βόλτα στη γειτονιά σας είναι ένας ωραίος τρόπος να χαλαρώσετε μετά από μια κουραστική μέρα.

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ