9 τρόφιμα που αυξάνουν τον μεταβολισμό

29 Ιουλίου 2013

Υπάρχουν ορισμένα τρόφιμα που αυξάνουν το μεταβολισμό. Όταν καταναλώνετε αυτές τις ως μέρος μιας χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά μπορεί να σας βοηθήσουν να προχωρήσετε ένα βήμα πιο κοντά στην απώλεια βάρους . Σας παρουσιάζουμε τα 9 τρόφιμα που θα επιταχύνουν τον μεταβολισμό σας και θα σας βοηθήσουν να ρίξετε το βάρος σας.

1. Πλιγούρι βρώμης

Το πλιγούρι βρώμης είναι υπερτροφή που θα σας βοηθήσει να χάσετε βάρος. Μπορεί επίσης να βοηθήσει στη μείωση των επιπέδων χοληστερόλης  και να μειώσει τον κίνδυνο εμφάνισης καρδιακών παθήσεων.

2. Γκρέιπ φρουτ

Οι μελέτες δείχνουν ότι η κατανάλωση γκρέιπφρουτ μπορεί να μειώσει τα επίπεδα της ινσουλίνης. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να κάψετε περισσότερες θερμίδες και να αποθηκεύσετε λιγότερο λίπος.

3. Hot Peppers

Προσθέτοντας κάποιο καρύκευμα στο φαγητό σας μπορεί να επιταχύνετε την απώλεια βάρους. Η καυτερή πιπεριά, περιέχει μια χημική ουσία που ονομάζεται καψαϊκίνη, η οποία αυξάνει τον μεταβολισμό σας.

4. Άπαχες πρωτεΐνες

Η πρωτεΐνη που βρίσκεται στο κοτόπουλο, την γαλοπούλα και άλλα άπαχα κρέατα βοηθά στην καύση του λίπους. Ως εκ τούτου, το σώμα σας καίει πολλές θερμίδες κατά τη διαδικασία της πέψης. Η πρωτεΐνη είναι επίσης απαραίτητο συστατικό για την οικοδόμηση μυϊκής μάζας, η οποία καίει περισσότερες θερμίδες από το λίπος.

5. Σολομός και  τόνος

Τα υψηλά επίπεδα της ορμόνης λεπτίνης έχουν συνδεθεί με βραδύτερο μεταβολισμό και κατά συνέπεια την αύξηση του σωματικού βάρους. Ένας καλός τρόπος για να μειώσετε τα επίπεδα λεπτίνης είναι να αυξήσετε την κατανάλωση ψαριών.

6. Γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά

Το χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά γιαούρτι είναι ένα από τα καλύτερα τρόφιμα για να φάτε, αν προσπαθείτε να χάσετε βάρος και να ενισχύσετε το μεταβολισμό σας. Το γιαούρτι είναι πηγή ασβεστίου και πρωτεϊνών. Σας δίνει την ενέργεια που χρειάζεται το σώμα σας για να συνεχίσετε όλη την ημέρα και σας βοηθά να χτίσετε μυϊκή μάζα. Το γιαούρτι μπορεί επίσης να σας βοηθήσει στη ρύθμιση του πεπτικού σας συστήματος.

7.Πράσινο τσάι

Η καφεΐνη που βρίσκεται στο πράσινο τσάι επιταχύνει τον καρδιακό ρυθμό και  τον μεταβολισμό. Το τσάι περιέχει επίσης μια χημική ουσία, γνωστή και ως EGCG, η οποία διεγείρει το νευρικό σύστημα και βοηθά να κάψετε θερμίδες με ταχύτερο ρυθμό.

8. Μπρόκολο

Το μπρόκολο είναι πλούσιο σε ασβέστιο και βιταμίνη C. Αυτές οι δύο βιταμίνες σας βοηθούν να κάψετε θερμίδες γρηγορότερα και αποτελεσματικότερα. Το ασβέστιο ενεργοποιεί το μεταβολισμό σας, ενώ η βιταμίνη C βοηθά τον οργανισμό σας να απορροφήσει περισσότερο ασβέστιο.

9. Αμύγδαλα

Τα αμύγδαλα μπορεί να έχουν πολλές θερμίδες, αλλά βοηθούν στην απώλεια βάρους.

Θυμηθείτε, ο καλύτερος τρόπος για να χάσετε βάρος είναι να συνδυάσετε μια υγιεινή διατροφή με τακτική άσκηση. Η ενσωμάτωση αυτών των τροφών στο διαιτολόγιο σας θα σας βοηθήσει ώστε να ακολουθήσετε ένα σωστότερο διατροφολόγιο και να έχετε γρήγορα αποτελέσματα στη ρύθμιση του βάρους σας.

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ