Ημικρανίες και κεφαλαλγίες : Μάθετε να τις ελέγχετε

31 Ιουλίου 2013

Οι ημικρανίες και άλλου τύπου κεφαλαλγίες  είναι επώδυνες και μπορεί να σας στερήσουν την ποιότητα της ζωής σας. Τα συμπτώματα της ημικρανίας περιλαμβάνουν έντονους πονοκεφάλους, ναυτία, εμετό, και ευαισθησία στο φως. Υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί τύποι των πονοκεφάλων. Αυτό το άρθρο πραγματεύεται τα πιο κοινά συμπτώματα κεφαλαλγίας που σχετίζονται με διαφορετικούς τύπους των πονοκεφάλων.

Έντονοι πονοκέφαλοι

Οι άνθρωποι με έντονους πονοκεφάλους συχνά αναφέρουν αυτά τα συμπτώματα:

  • Έντονοι πονοκέφαλοι (συμβαίνουν λιγότερο από 15 ημέρες ανά μήνα)
  • Ο πόνος είναι ήπιος έως μέτριος
  • Ο πόνος επηρεάζει το μέτωπο, την κορυφή ή τις πλευρές του κεφαλιού
  • Ο πόνος αρχίζει συνήθως σταδιακά και συχνά εμφανίζεται στη μέση της ημέρας
  • Ο πόνος μπορεί να διαρκέσει από 30 λεπτά έως αρκετές ημέρες

Χρόνιοι (έντονοι) πονοκέφαλοι

  • Εμφανίζονται περισσότερες από 15 ημέρες ανά μήνα)
  • Ο πόνος μπορεί να ποικίλλει σε ένταση όλη την ημέρα
  • Ο πόνος επηρεάζει το μέτωπο και τις πλευρές του κεφαλιού
  • Πόνος έρχεται και πηγαίνει πάνω από μια παρατεταμένη χρονική περίοδο

Άλλα συμπτώματα των πονοκεφάλων περιλαμβάνουν:

  • Πονοκέφαλος μετά την αφύπνιση
  • Δυσκολία να κοιμηθούν και να παραμείνει κοιμισμένος
  • Χρόνια κόπωση
  • Ευερεθιστότητα
  • Διαταραχές της συγκέντρωσης
  • Ήπια ευαισθησία στο φως ή στο θορύβο
  • Πόνοι μυών
  • Ημικρανίες

Τα συμπτώματα της ημικρανίας περιλαμβάνουν:

  • Μέτριο έως έντονο πόνο που μπορεί να επηρεάσει ολόκληρο το κεφάλι, ή μπορεί να μετατοπιστεί από τη μία πλευρά του κεφαλιού στην άλλη
  • Ευαισθησία στο φως, τον θόρυβο ή τις οσμές
  • Θολή όραση
  • Ναυτία ή έμετο, στομαχική διαταραχή, κοιλιακό άλγος
  • Απώλεια της όρεξης
  • Ωχρότητα
  • Κούραση
  • Ζάλη

Σας παρουσιάζουμε 3 πράγματα με τα οποία μπορείτε να κρατήσετε υπό έλεγχο τις ημικρανίες:

1. Προγραμματίστε την ζωή σας

Προσπαθήστε να κρατάτε ένα κανονικό πρόγραμμα γιατί όταν η ζωή σας γίνεται περιπετειώδης και απρόβλεπτη τότε κάνουν την εμφάνιση τους οι ημικρανίες. Κρατήστε ένα κανονικό πρόγραμμα. Βεβαιωθείτε ότι πάτε για ύπνο την ίδια ώρα κάθε βράδυ και  σηκώνεστε την ίδια ώρα το πρωί. Κοιμηθείτε αρκετά και τρώτε ανά τακτά χρονικά διαστήματα.

2. Φροντίστε την διατροφή σας

Όταν είστε αφυδατωμένοι ή παραλείπετε γεύματα, έχετε πολλές πιθανότητες η ημικρανία να κάνει την εμφάνισή της. Να έχετε πάντοτε μαζί σας ένα μπουκάλι νερό και ένα σνακ. 

3. Προσέξτε τι τρώτε.

Ο ειδικός στους πονοκεφάλους Deborah Friedman, MD, καθηγητής της νευρολογίας  στο Πανεπιστήμιο του Τέξας, αναφέρει ότι πιθανώς το ήμισυ των ασθενών με ημικρανία μπορεί να εντοπίσει τα τρόφιμα που προκαλούν την εμφάνιση ημικρανιών τους.

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Γιατί δε φεύγουμε από σχέσεις που μας κάνουν κακό
Καλησπερα σας ειμαι 25 χρονων και εχω μια...
Σχέση: Όταν ο άνδρας δε θέλει να είστε συνέχεια μαζί
Καλησπερα σας ονομαζομαι εφη και ειμαι 33...