Ενυδάτωση στην παραλία!

31 Ιουλίου 2013

Την μία βουτιά μετά την άλλη κάνουμε το Καλοκαίρι, όμως, σκέφτηκες ότι μετά την παραλία η επιδερμίδα σου θέλει extra προστασία;

1. Αντηλιακό με ενυδατικά συστατικά

Αν και το αντηλιακό χρησιμεύει πρωτίστως στο να μας προστατεύει από την ακτινοβολία, ένα προϊόν με ενυδατικά συστατικά θα σου προσφέρει μία extra δράση.

Διάλεξε λοιπόν αντηλιακό με ενυδατικά στοιχεία και μην τσιγκουνεύεσαι στην χρήση του: βάλε στο πρόσωπο και το σώμα πριν πας για μπάνιο και φρόντισε να το ανανεώνεις ανά δύο ώρες ή κάθε φορά που κάνεις την βουτιά σου και βγαίνεις από το νερό!

2. Νερό, τροφές και οργανισμός

Τα καλύτερα αποτελέσματα στην ενυδάτωση προέρχονται από το εσωτερικό, οπότε φρόντισε να «θωρακίσεις» κατάλληλα τον οργανισμό σου.

Να πίνεις τουλάχιστον 8 ποτήρια νερό και να αποφεύγεις την κατανάλωση αναψυκτικών και ποτών. «Φρένο» στην αφυδάτωση βάζουν επίσης οι φυσικοί χυμοί φρούτων και το πράσινο τσάι, ενώ τροφές που μπορούν να σε βοηθήσουν είναι το γάλα, το γιαούρτι, οι φράουλες, το πεπόνι, το καρπούζι, το σταφύλι, το ροδάκινο, το αχλάδι, το πορτοκάλι, το αγγούρι, το μαρούλι, το σέλινο, η ντομάτα, η κολοκύθα, το καρότο και το καλαμπόκι.

3. Κρέμες

Αν μπορείς, χρησιμοποίησε ενυδατική κρέμα πριν ή μετά την ηλιοθεραπεία και το μπάνιο, ώστε να βοηθήσεις το δέρμα σου να επανακτήσει την χαμένη του υγρασία.

Βασικό tip κι εδώ είναι να μην τσιγκουνευτείς την ποσότητα, σύμφωνα, πάντα, με τις οδηγίες χρήσεως του προϊόντος.

 

Πηγή: madata.gr

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ