Οι 7 νόστιμες και light τροφές του καλοκαιριού

2 Αυγούστου 2013

Για να παραμείνετε υγιείς και να χάσετε βάρος θα πρέπει να τρώτε υγιεινά και  χαμηλής διατροφικής αξίας γεύματα. Κάθε άνοιξη και καλοκαίρι, οι γυναίκες σε όλο τον κόσμο αποφασίζουν  ότι είναι καιρός να χάσουν βάρος. Εδώ θα βρείτε τι πρέπει να επιλέξετε για να διατηρήσετε ή για να αποκτήσετε καλλίγραμμη σιλουέτα :

1. Γαρίδες

Οι γαρίδες έχουν χαμηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά και είναι πλούσιες σε βιταμίνη Β12. Ανακατέψτε μερικές γαρίδες, με αβοκάντο και μια φρέσκια σαλάτα για ένα υγιεινό γεύμα ή δείπνο.

2.Τόνος

Ο τόνος είναι πολύ υγιεινός και με πολύ λίγες θερμίδες . Μαζί με μια σαλάτα μπορεί να σας προσφέρει ένα γεύμα χαμηλής θερμιδικής αξίας.

3. Ψητά Λαχανικά

Η κατανάλωση λαχανικών είναι απαραίτητη!! Είναι χαμηλά σε θερμίδες, αλλά πολύ υψηλά σε περιεκτικότητα  βιταμινών και μετάλλων.

4. Ψητό κοτόπουλο

Το ψητό κοτόπουλο αποτελεί γεύμα γεμάτο πρωτεΐνες, βιταμίνες και μέταλλα. Θα σας  κρατήσει γεμάτους ενέργεια για ώρες.

5. Σολομός

Ο σολομός στη σχάρα είναι πάντα μια καλή επιλογή. Είναι πολύτιμη τροφή με μεγάλη διατροφική αξία.

6. Γιαούρτι

Το γιαούρτι είναι γεμάτο πρωτεΐνες. Είναι μια καλή εναλλακτική για ένα σπιτικό γεύμα, όταν δεν έχετε χρόνο να ετοιμάσετε κάτι άλλο.

 7. Καρπούζι

Το καρπούζι θα σας κρατήσει ενυδατωμένους καθώς αποτελεί μεγάλη πηγή πολλών βιταμινών, όπως βιταμίνη Α και βιταμίνη C.

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ