Τροφές πλούσιες σε κάλιο : Ασπίδα προστασίας για την καρδιά μας

12 Αυγούστου 2013

Όλοι γνωρίζουμε τον ρόλο της διατροφής  στην υγεία μας. Οι τροφές  που είναι πλούσιες σε κάλιο θα σας βοηθήσουν να μειώσετε τον κίνδυνο εμφάνισης υψηλής πίεσης, εγκεφαλικών επεισοδίων αλλά και καρδιακών παθήσεων.

 Πώς μπορείτε όμως να αυξήσετε την πρόσληψη καλίου;

 Μελέτες όμως προτείνουν την ενίσχυση πρόσληψης  καλίου και τον περιορισμό του αλατιού και του νατρίου που μπορεί να μειώσουν τον κίνδυνο εγκεφαλικού επεισοδίου κατά 21% καθώς και τις πιθανότητες ανάπτυξης  καρδιακής νόσου. Όταν η πρόσληψη καλίου γίνεται από συμπληρώματα, θα πρέπει να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί . Καλό θα ήταν να προσπαθείτε να παίρνετε το κάλιο που χρειάζεται ο οργανισμός σας από την σωστή διατροφή και τις τροφές που είναι πλούσιες σε κάλιο. Οι τροφές που σας παρουσιάζουμε παρακάτω είναι ιδανικές για μια διατροφή  πλούσια σε κάλιο.

Γλυκοπατάτες

Οι γλυκοπατάτες  καταλαμβάνουν μια από τις υψηλότερες θέσεις στον κατάλογο των τροφίμων που είναι πλούσια σε κάλιο. Είναι ένα από τα πιο υγιεινά και νόστιμα φαγητά που μπορείτε να φάτε.

Σάλτσα  ντομάτας

Οι φρέσκιες ντομάτες είναι απαραίτητες για τον οργανισμό αλλά η σάλτσα ντομάτας ( πάστα ή πουρές) αποτελούν καλύτερη πηγή καλίου. Έτσι αν σας αρέσει το μαγείρεμα και θέλετε να πάρετε περισσότερο κάλιο χρησιμοποιήστε σάλτσες ντομάτας πιο συχνά!

Παντζάρια

Αν έχετε αγοράσει ποτέ φρέσκα παντζάρια και τα χόρτα τους τα πετάξατε στα σκουπίδια, είναι καιρός να αλλάξετε συνήθεια. Τα χόρτα των παντζαριών έχουν αντιοξειδωτική δράση και είναι μια μεγάλη πηγή φυλλικού οξέος.

Γιαούρτι

Ένα γιαούρτι χαμηλό σε λιπαρά μαζί με μούσλι αποτελεί  ιδανικό πρωινό και τρόπο να ξεκινήσετε την μέρα σας. Τα περισσότερα προϊόντα γιαουρτιών περιέχουν προβιοτικά, τα φυσικά βακτήρια που μπορούν να βοηθήσουν την πέψη και να κρατήσουν το έντερό σας υγιές.

 Ξερά δαμάσκηνα

Τα δαμάσκηνα αποτελούν εξαιρετική τροφή πλούσια σε κάλιο που σας βοηθά να αυξήσετε σημαντικά την οστική πυκνότητα καταναλώνοντας  δαμάσκηνα ημερησίως . Σε μια μελέτη, οι γυναίκες που έτρωγαν 10 δαμάσκηνα την ημέρα είχαν σημαντικά μεγαλύτερη οστική πυκνότητα από τις γυναίκες που έτρωγαν ξηρά μήλα.

  Ο χυμός του καρότου

Εκτός από τα οφέλη από το κάλιο που περιέχουν τα καρότα και τα άλλα πορτοκαλί φρούτα και τα λαχανικά είναι επίσης πολύ ωφέλιμα για την όραση .

 Ψάρι

Το κάλιο δεν είναι ο μόνος λόγος για να προσθέσετε τα ψάρια και τα θαλασσινά στη διατροφή σας. Πληθαίνουν οι αποδείξεις ότι η τακτική κατανάλωση ψαριών, μπορεί να αυξήσει τη διάρκεια ζωής σας, χάρη σε μεγάλο βαθμό  των ωμέγα 3 λιπαρών οξέων που περιέχουν.

Μπανάνες

Οι μπανάνες έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε κάλιο, υδατάνθρακές και σας βοηθούν να ενισχύσετε τον μεταβολισμό σας.

 Γάλα

Το γάλα είναι μια εκπληκτική πηγή καλίου, ιδιαίτερα το αποβουτυρωμένο και με λιγότερα λιπαρά. Δοκιμάστε να  το προσθέσετε  σε smoothies και σε υγιεινά milkshakes.

Χυμός πορτοκαλιού

Ο χυμός πορτοκαλιού είναι μια από τις πιο υγιεινές συνήθειες  που θα πρέπει να αποκτήσετε καθώς είναι  μια πολύ καλή πηγή ασβεστίου, φυλλικού οξέως, καθώς και πολλών βιταμινών Β.

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ