Το σύκο κάνει καλό στην καρδιά και στο βάρος

21 Αυγούστου 2013

Ο Αύγουστος είναι ο μήνας του..το σύκο, ένα από τα ωραιότερα φρούτα του καλοκαιριού προσφέρει εκτός από τη γλυκύτητα του και τα πλούσια θρεπτικά συστατικά . Ακόμα και στην αποξηραμένη μορφή του τα οφέλη είναι πολλά.

Ένα από τα βασικά διατροφικά πλεονεκτήματα των σύκων είναι το περιεχόμενο τους σε φυτικές ίνες που είναι απαραίτητες για κάθε οργανισμό. Έρευνες έχουν αποδείξει ότι η κατανάλωση φυτικών ινών μειώνει τις πιθανότητες εμφάνισης καρκίνου του παχέος εντέρου ενώ η έλλειψη δημιουργεί δυσκοιλιότητα.

Καθημερινά μπορείτε να καταναλώνετε περίπου 2-3 σύκα , που περιέχουν 5,7 γραμμάρια φυτικών ινών, περίπου το 20 % της ημερήσιας συνιστώμενης πρόσληψης φυτικών ινών για κάποιον που ακολουθεί δίαιτα 2.000 θερμίδων.

Επιπλέον, τα σύκα είναι πλούσια σε κάλιο και μαγγάνιο, απαραίτητα τόσο για την ενεργοποίηση ενζύμων όσο και για την υποστήριξη των μυϊκών λειτουργιών των κυττάρων του οργανισμού.

Βελτιώνει τη σεξουαλική ζωή

Οι αφροδισιακές ιδιότητες του σύκου είναι ευρέως γνωστές. Επιδρά στο ορμονικό σύστημα και απελευθερώνει τη διάθεση για σεξ.

Βοηθά στον έλεγχο του βάρους

Παρόλο που είναι πλούσια σε θερμίδες τα σύκα δημιουργούν το αίσθημα του κορεσμού καθώς επιβραδύνουν τη διαδικασία της πέψης. Έτσι για αρκετές ώρες δεν αισθάνεστε την ανάγκη να φάτε οτιδήποτε άλλο.

Προλαμβάνει τις καρδιακές παθήσεις

Η κατανάλωση σύκου ρίχνει τα επίπεδα των τριγλυκεριδίων στο αίμα και αποτρέπει την εμφάνιση  καρδιαγγειακών παθήσεων.

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ