Αλλάζει το εμπορικό τοπίο ο Ιβάν

12 Ιουλίου 2013
Εδώ και αρκετό καιρό η στήλη είχε αποκαλύψει αυτό που για πρώτη φορά έθεσε χθες ο ΠΑΟΚ επίσημα, στη χθεσινή συνέλευση της Super League. Αυτό που αφορά τον καταμερισμό των χρημάτων που μοιράζονται οι ΠΑΕ και αφορούν τα τηλεοπτικά δικαιώματα.

Με τον υποβιβασμό της ΠΑΕ ΑΕΚ τα πράγματα έχουν αλλάξει και η ΠΑΕ ΠΑΟΚ διεκδικεί ένα μεγαλύτερο ποσοστό από τα τηλεοπτικά δικαιώματα αφού μαζί με τον Ολυμπιακό είναι αφενός οι πιο εμπορικές ομάδες αλλά και αυτές που σύμφωνα με τη βαθμολογία του περσινού πρωταθλήματος είναι οι κορυφαίες. Στον ΠΑΟΚ λοιπόν ζητούν περισσότερα χρήματα.

Ο Ιβάν Σαββίδης σκοπεύει να αλλάξει το τοπίο στα τηλεοπτικά πράγματα της χώρας και του ΠΑΟΚ και προσδοκά να εκμηδενίσει με κάθε τρόπο την πιθανότητα να εκμεταλλεύονται ξένοι το όνομα και την τεράστια εμπορικότητα του ΠΑΟΚ. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι κυβερνητικοί παράγοντες εδώ και καιρό τον οδήγησαν σε αυτήν τη σκέψη προτείνοντάς του την αγορά του τρίτου καναλιού της κρατικής τηλεόρασης, κάτι το οποίο ο Ιβάν Σαββίδης δεν έχει επιβεβαιώσει μέχρι σήμερα αλλά και δεν έχει διαψεύσει. Προφανώς το σχέδιο να μπει λουκέτο στην κρατική τηλεόραση είχε εκπονηθεί εδώ και πολλούς πολλούς μήνες.

Για να κερδίσει όμως ο Ιβάν Σαββίδης σαν επιχειρηματίας σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο, ο πλέον ασφαλής δρόμος είναι να το «παντρέψει» με τον ΠΑΟΚ. Αλλά δεν είναι αυτό το κύριο μέρος του σχεδίου. Σύμφωνα με εξονυχιστική έρευνα που έγινε με απόλυτη μυστικότητα, πριν ακόμη οριστικοποιηθεί η αγορά του ΠΑΟΚ από τον Ιβάν Σαββίδη, διαπιστώθηκε ότι ο ΠΑΟΚ ζημιώνεται εδώ και χρόνια με δεκάδες εκατομμύρια ευρώ από τρίτους που εμπορεύονται και κερδίζουν στο όνομα του ΠΑΟΚ. Είτε βιοτέχνες είναι αυτοί που έβγαζαν και βγάζουν μπλουζάκια, καπέλα κλ.π. είτε μέσα μαζικής ενημέρωσης είναι αυτά κ.ο.κ. Η απόφαση είναι αυτά να κοπούν μαχαίρι άμεσα.

Δεν δίνει στοιχεία

Η διοίκηση της ΠΑΕ ΠΑΟΚ δεν πρόκειται να επισημοποιήσει την εκστρατεία της εμπορικής κάθαρσης (ας την πούμε έτσι) και σε καμία περίπτωση να δώσει στη δημοσιότητα στοιχεία δυο συγκεκριμένων τομέων. Του ακριβούς ποσού που χάνει από εκείνους που ανεξέλεγκτα κερδίζουν χρησιμοποιώντας το όνομα του ΠΑΟΚ (ο ένας τομέας) και το ονοματεπώνυμο των τρίτων (επιχειρήσεων, ιδιωτών και άλλων) που εκμεταλλεύονται το όνομα του ΠΑΟΚ. Και ένα πολύ μεγάλο μυστικό σε όλη αυτήν την εκστρατεία που αποφάσισε ο ιδιοκτήτης του ΠΑΟΚ είναι και η αλλαγή του σήματος του ΠΑΟΚ στην οποία προχώρησε πριν από λίγες μέρες.

Μήνυμα με Βρύζα

Από χθες ουσιαστικά λοιπόν άρχισε η εκστρατεία της εμπορικής ανάπτυξης του ΠΑΟΚ με την παρέμβαση Βρύζα στη συνέλευση της λίγκας στα τηλεοπτικά δικαιώματα. Και η εντολή που έχει πάρει η νομική υπηρεσία του ΠΑΟΚ είναι να εκφράζεται αυστηρά και χωρίς συμβιβαστικές λύσεις.

Πως είπατε;

Μότο της εμπορικής αυτής κάθαρσης θα είναι το «Ο ΠΑΟΚ δεν χαρίζει ούτε ευρώ» και ήδη εδώ και λίγο καιρό αρκετοί οργανισμοί που συνεργάζονται ή θέλουν να συνεργαστούν με τον ΠΑΟΚ το έχουν αντιληφθεί. Αυστηρή και αμείλικτη και απόλυτη σύμμαχος σε αυτήν την προσπάθεια θα είναι και η εταιρεία αθλητικών ειδών που θα χορηγεί με υλικό τον ΠΑΟΚ, η NIKE. Τα... μαϊμού προϊόντα θα καταδιώκονται αμείλικτα.

Πηγή: Goal
ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Τριμερής Ελλάδας-Κύπρου-Ισραήλ
Τα νέα της ημέρας
13:47 Τριμερής Ελλάδας-Κύπρου-Ισραήλ