Κάψε 80 θερμίδες την ημέρα πίνοντας πράσινο τσάι

29 Αυγούστου 2013

Το τσάι είναι ένα από τα πιο πολύτιμα και ευρείας καταναλώσεως ποτά στον κόσμο . Πέραν του ότι είναι ένα νόστιμο και φθηνό ποτό που δεν έχει θερμίδες , το τσάι έχει ένα μοναδικό σύνολο  φυσικών χημικών ουσιών που παρέχουν διάφορα θεραπευτικά οφέλη. Το τσάι και συγκεκριμένα το πράσινο έχει σημαντικές  αντιοξειδωτικές και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες .

1 . Απώλεια βάρους

Τα στοιχεία είναι ακόμα ελλιπή σε αυτόν τον τομέα , αλλά πιστεύεται ότι οι κατεχίνες που βρίσκονται στο τσάι , ειδικά στο πράσινο τσάι , δημιουργούν θερμογένεση , την παραγωγή θερμότητας στο σώμα που σχετίζεται με την καύση θερμίδων . Αυτές οι ενώσεις μπορεί να αναστείλουν ορισμένες χημικές ουσίες στον εγκέφαλο. Σε μια μελέτη , οι συμμετέχοντες που έπιναν τέσσερα φλιτζάνια τσαγιού ημερησίως είχαν σημαντικά υψηλότερη καύση των λιπών  και έκαψαν κατά μέσο όρο 80 επιπλέον θερμίδες την ημέρα . Πίνοντας τουλάχιστον τρία φλιτζάνια την ημέρα , θα αυξήσετε  το μεταβολικό ρυθμό του σώματός  σας.

2 . Υγεία των οστών

Η κατανάλωση τσαγιού , ειδικά για περισσότερα  από 10 χρόνια , έχει συσχετισθεί με τη μείωση του κινδύνου οστεοπορωτικών καταγμάτων . Πιστεύεται ότι το τσάι βοηθά στη μείωση της απώλειας της  οστικής μάζας με την αντιοξειδωτική και αντιφλεγμονώδη του  δράση .

3. Καρκίνος

Πολυάριθμες έρευνες έχουν αποδείξει ότι το τσάι είναι ιδιαίτερα ευεργετικό στην πρόληψη του καρκίνου του προστάτη συμπεριλαμβανομένων ,τον καρκίνο  του παγκρέατος , του μαστού , του παχέος εντέρου , του οισοφάγου , της ουροδόχου κύστης , του πνεύμονα και του στομάχου . Οι κατεχίνες που βρίσκονται στο τσάι αποτρέπουν τη μετάλλαξη των κυττάρων, απενεργοποιώντας  ορισμένες καρκινογόνες ουσίες , και μειώνοντας  το σχηματισμό και την ανάπτυξη των όγκων . Πίνοντας τέσσερα φλιτζάνια τσάι την ημέρα  είναι απαραίτητα  για να καρπωθείτε  τα αντικαρκινικά του οφέλη .

4. Στοματική Υγεία

Μαζί με το φυσικό φθόριο που βρίσκεται στο τσάι , οι πολυφαινόλες και οι κατεχίνες που συνδέονται με την εξόντωση των βακτηρίων που προκαλούν φθορά των δοντιών , κακή αναπνοή , και  ουλίτιδα , η νούμερο ένα αιτία για την απώλεια των δοντιών . Μια μελέτη που δημοσιεύθηκε φέτος από το European Journal of Nutrition διαπιστώθηκε ότι η κατανάλωση ενός ή περισσότερων  φλιτζανιών πράσινο τσάι την ημέρα συσχετίστηκε σημαντικά με τη μείωση του κινδύνου της απώλειας των δοντιών . Προσθέτοντας ζάχαρη, μέλι ή άλλες γλυκαντικές ουσίες στο τσάι , ωστόσο , μπορεί να αυτά τα οφέλη να μην ισχύουν.

 5. Υγεία της Καρδιάς

Η κατανάλωση του τσαγιού σχετίζεται επίσης με χαμηλότερο κίνδυνο καρδιακής νόσου καθώς και εγκεφαλικού επεισοδίου . Έρευνα που δημοσιεύθηκε από το Χάρβαρντ δείχνει ότι οι άνθρωποι που πίνουν τουλάχιστον ένα φλιτζάνι τσάι ημερησίως έχουν 44% χαμηλότερο κίνδυνο καρδιακής προσβολής . Μερικές μελέτες σε ζώα έχουν δείξει ότι το τσάι μειώνει επίσης τα επίπεδα χοληστερόλης .

Προτού αρχίσετε μανιωδώς να καταναλώνετε τσάι  υπάρχουν μερικά πράγματα που πρέπει να ξέρετε :

• Το ζεστό τσάι περιέχει περισσότερες ευεργετικές ιδιότητες από το κρύο

• Τα φακελάκια τσαγιού περιέχουν και αυτά   ευεργετικές ιδιότητες.

• Το τσάι θα πρέπει να είναι ζεστό αλλά όχι καυτό  (για να σας ωφελήσει)

• Η καφεΐνη μπορεί να έχει αρνητικές επιπτώσεις όταν συνδυάζεται με φάρμακα  και γι’ αυτό  παίρνετε άλλα φάρμακα ή συμπληρώματα θα πρέπει να συμβουλευτείτε το φαρμακοποιό σας.

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ