Ένα καλό πρωινό για καλή σχολική μέρα!

2 Σεπτεμβρίου 2013

Το πρωινό είναι ίσως το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας  για τα παιδιά καθώς είναι πηγή θρεπτικών συστατικών και απαραίτητων υδατανθράκων για να λειτουργήσει ο εγκέφαλός τους. Ειδικά τώρα που ξεκινάει το σχολείο ένα καλό πρωινό  θα τα βοηθήσει να είναι γεμάτα ενέργεια και θα βελτιώσει τη μνήμη τους.

Γράφει ο Δημοσθενόπουλος Χαρίλαος, Κλινικός Διαιτολόγος – Διατροφολόγος

 

 

Το πρωινό μπορεί να περιλαμβάνει:

  • Γάλα με δημητριακά
  • Ένα τόστ
  • Ένα κομμάτι σπιτικό κέικ (φτιαγμένο με αγνά υλικά) σε συνδυασμό με ένα ποτήρι γάλα

Γενικότερα καλό είναι να αποφεύγονται πρωινά τα οποία θα εξαντλήσουν τα παιδιά και δεν θα τους δώσουν ενέργεια για πολλές ώρες όπως είναι τα πολύ γλυκά πρωινά.

  • Κρουασάν
  • Τυρόπιτες
  • Τυποποιημένοι χυμοί
  • Δημητριακά που είναι υψηλά σε ζάχαρη που αν και τα θεωρούμε παιδικά είναι εντελώς ακατάλληλα για παιδιά
ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ