Δίαιτα για να χάσεις εύκολα 4 κιλά

6 Σεπτεμβρίου 2013

Το συγκεκριμένο διατροφικό πλάνο είναι προσαρμοσμένο στις ελληνικές συνήθειες, προσφέρει κατά μέσο όρο 1500 θερμίδες/ημέρα και μπορεί να εφαρμοστεί από υγιείς γυναίκες και άνδρες. Αν έχετε κάποιο συγκεκριμένο πρόβλημα υγείας είναι απαραίτητο να απευθυνθείτε στον ειδικό.

 

Γράφει η Κία Καραγιάννη, Διατροφολόγος - Διαιτολόγος

 

Μόλις ξυπνήσετε το πρωί, πιείτε ένα ποτήρι χλιαρό νερό, έχοντας προσθέσει μερικές σταγόνες λεμονιού.

Επιλογές πρωινού γεύματος: (Η κατανάλωση σωστού πρωινού γεύματος είναι το 50% της επιτυχίας)

1 ποτήρι γάλα χαμηλό σε λιπαρά + 1 κουλούρι σουσαμένιο + 1 φρούτο ή

1 κεσεδάκι γιαούρτι 2% + 3-4 κουτ. σούπας δημητριακά πρωινού + 1 φρούτο + Κανέλα ή

1 ποτήρι φυσικός χυμός πορτοκάλι + 1-2 φέτες ψωμί ολικής αλέσεως ή 1 τορτίγια + 1 φέτα τυρί κίτρινο + 1 φέτα τυρί γαλοπούλα ή ζαμπόν.

Επιλογές ενδιάμεσου γεύματος:

1 μικρή χούφτα από ανάλατους ξηρούς καρπούς και σταφίδες ή αποξηραμένα cranberries + 1-2 φλιτζάνια αφεψήματος που περιέχει σε ίσες ποσότητες πράσινο τσάι, λουΐζα, σημύδα, μέντα και τσουκνίδα ή

1 φυσικό χυμό φρούτων στο μπλέντερ (μου αρέσει πολύ ο συνδυασμός καρότο, μήλο, πορτοκάλι, σέλινο) + 1-2 φλιτζάνια αφεψήματος που περιέχει σε ίσες ποσότητες πράσινο τσάι, λουΐζα, σημύδα, μέντα και τσουκνίδα ή

1 μπάρα δημητριακών και 1 φρούτο + 1-2 φλιτζάνια αφεψήματος που περιέχει σε ίσες ποσότητες πράσινο τσάι, λουΐζα, σημύδα, μέντα και τσουκνίδα ή

1 ποτήρι ξινόγαλο + 2 κράκερς ολικής αλέσεως + 1-2 φλιτζάνια αφεψήματος που περιέχει σε ίσες ποσότητες πράσινο τσάι, λουΐζα, σημύδα, μέντα και τσουκνίδα ή

½ φλιτζάνι τυρί cottage + Αγγουράκια/Καροτάκια σε στικς + 1-2 φλιτζάνια αφεψήματος που περιέχει σε ίσες ποσότητες πράσινο τσάι, λουΐζα, σημύδα, μέντα και τσουκνίδα

Επιλογές κυρίως γεύματος:

150 γρ μαγειρεμένο ψάρι ή κοτόπουλο ή άπαχο κόκκινο κρέας + ½ φλιτζάνι ρύζι βρασμένο ή 1 μέτρια πατάτα (βρασμένη ή φούρνου) ή 1 φέτα ψωμί ολικής αλέσεως + 1 μπολ σαλάτα εποχής ή

1 πιάτο λαδερά (π.χ. φασολάκια ή μπριάμ) +50 γρ τυρί φέτα + 1 φέτα ψωμί πολύσπορο ή ολικής αλέσεωςή

1 πιάτο μακαρόνια ολικής αλέσεως με σάλτσα ντομάτας  και 2 κουτ. σούπας τυρί τριμμένο + 1 μπολ σαλάτα εποχής ή

1 πιάτο φακές ή φασόλια + 1 μπολ σαλάτα εποχής + 5-7 ελιές.  

Επιλογές ενδιάμεσου γεύματος:

1 φρούτο εποχής ή 1-2 φλιτζάνια αφεψήματος που περιέχει σε ίσες ποσότητες πράσινο τσάι, λουΐζα, σημύδα, μέντα και τσουκνίδα.

Επιλογές βραδινού γεύματος:

Ομελέτα με 2 αυγά, λαχανικά εποχής και 1 κουτ. σούπας τυρί + 1 φέτα ψωμί πολύσπορο ή ολικής αλέσεως ή

Ίδιο γεύμα με το μεσημέρι στη ½ ποσότητα ή

1 κεσεδάκι γιαούρτι + 10 τεμάχια ανάλατοι ξηροί καρποί + 1 φρούτο + Κανέλα + 1 κουτ. γλυκού μέλι ή

1 μπολ σαλάτα με καπνιστό σολομό (πράσινα λαχανικά, 2-3 φέτες καπνιστός σολομός, άνηθο, κάπαρη, πιπεριά και dressing από ελαιόλαδο, λεμόνι, μουστάρδα και πιπέρι).

Περπατήστε καθημερινά για 30’.

Καλή Επιτυχία!  

 

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
elen***** ****
20:26 Τετάρτη 23/04/2014
καλησπερα σαςθα ηθελα να σας ρωτησω καθε ποτε πρεπει να αλλαζουμε ενα βοτανοαφεψημα που πινουμε με καποιο αλλο ειχα διαβασει καποια στιγμη οτι καλο θα ειναι καθε μηναισχυει σας ευχαριστω
Γεωρ***** ****
22:28 Παρασκευή 14/02/2014
Καλησπέρα σας είμαι 65 κιλά και έχω ύψος 164 Ασχολούμαι με τον αθλητισμό αλλά την τελευταία περίοδο Οκτώβριο και τώρα έχω εξεταστική και δεν μπορώ να ασχοληθώ με προπονήσεις Παρόλα αυτά τις τελευταίες 5 ημέρες έχω αρχίσει να κάνω τη διατροφή που έκανα ιδιαιτέρως βασισμένη στην πρωτεΐνη καθώς έχω παρατηρήσει ότι είναι το μόνο που με βοηθάει Πίνω καθημερινά 23 φλυτζάνια πράσινο τσάι καθώς και αρκετό νερό Τρώγω πρωινό γιαούρτι 2 με κανέλα ή ένα τοστ με γαλοπούλα και χαμηλά λιπαρά μεσημεριανό είτε κοτόπουλο στη σχάρα σαλάτα ή γλώσσα φιλέτο στη σχάρα σολομός τσιπούρα με λαχανικάφασολάκια σκέτα ή φακές κυρίως βρασμένες βραδινό πολύ ελαφρύ είτε σαλάτα με 1 τόνο σε νερό είτε ένα τόστ και κάποιες φορές και τίποτα σημειωτέον ότι δεν τρώγω καθόλου αλάτι και 1 κ ελαιόλαδο Μπορείτε να μου πείτε αν μέχρι τις 18 Μαρτίου θα έχω κατέβει τουλάχιστον 60 από τις 27 και μετά που ξεμπερδεύω ξαναμπαίνω στο ρυθμό της προπόνησησ 30 χλμ τη μέρα Σας ευχαριστλω πολύ εκ των προτέρων
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Edgar Wallace
Η Σκέψη της ημέρας
3:17 Edgar Wallace