Κάθε μητέρα κάνει ότι μπορεί για το παιδί της! Δυστυχώς το ύψος του παιδιού εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τη γενετική του. Αλλά μπορείτε να το βοηθήσετε με κάποιες τροφές που περιέχουν τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται το σώμα του για να  αναπτύξει το μέγιστο δυνατό ύψος του .Οι τροφές αυτές περιλαμβάνουν τις εξής:

Γάλα

Τα παιδιά χρειάζονται ασβέστιο και βιταμίνη D για την υποστήριξη της ανάπτυξης των οστών , και  ενεργεί ως μια καλή πηγή για τα δύο προηγούμενα θρεπτικά συστατικά . Μόλις τρεις μερίδες γάλακτος ή γαλακτοκομικών προϊόντων την ημέρα - όπως το τυρί ή το γιαούρτι, προσφέρει σχεδόν το 100% των ημερήσιων αναγκών του παιδιού σας για ασβέστιο και βιταμίνη D. Έτσι, αντί για χυμό ή σόδα , να δώσει στα παιδιά  σας να πίνουν γάλα μαζί με τα γεύματα .

Φρούτα και λαχανικά

Είχατε σκεφτεί ποτέ ότι τα φρούτα και τα λαχανικά θα βοηθήσουν τα παιδιά σας να ψηλώσουν; Και όμως, τα τρόφιμα  αυτά θα βοηθήσουν τα παιδιά σας να αυξήσουν το ύψος τους, λόγω της πλούσιας περιεκτικότητάς τους σε βιταμίνες Α και C . Τα παιδιά χρειάζονται 3-5 μερίδες φρούτων και λαχανικών την ημέρα .

Δημητριακά ολικής άλεσης

Τα δημητριακά  έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες , δίνουν στα παιδιά σας αρκετή ενέργεια που είναι απαραίτητη για τη φυσιολογική τους ανάπτυξη . Είναι πλούσια σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β , ψευδάργυρο και μαγνήσιο , όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται το παιδί σας για να ψηλώσει. Εκτός από το ψωμί ολικής άλεσης και το πλιγούρι βρώμης , μπορείτε να δοκιμάσετε το quinoa και το κριθάρι .

Πρωτεΐνη

 Οι πρωτεϊνούχες τροφές τείνουν να είναι μια καλή πηγή ψευδαργύρου , ένα άλλο βασικό θρεπτικό συστατικό που χρειάζεται το παιδί σας .Τρόφιμα, όπως τα πουλερικά , το ψάρι , ο κιμάς και οι χοιρινές μπριζόλες . Τα φασόλια και τα ρεβίθια είναι επίσης καλές πηγές πρωτεϊνών και ψευδαργύρου.

ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ


CONNECT & FOLLOW
boro-facebook
boro-twitter
boro-youtube
boro-e-mail