SOS Οδηγίες για την υπέρταση και την υπόταση

16 Σεπτεμβρίου 2013

Αν έχετε διαγνωστεί με υπέρταση  ή υπόταση , ο γιατρός σας πιθανόν να σας συμβουλεύσει να αλλάξετε τις διατροφικές σας συνήθειες . Σύμφωνα με το National Institutes of Health , μια διατροφή πλούσια σε θρεπτικά συστατικά , χαμηλή περιεκτικότητα σε νάτριο έχει αποδειχθεί ότι βοηθά στη μείωση της υψηλής αρτηριακής πίεσης.

Τροφές για να μειώσετε την υψηλή αρτηριακή πίεση:

Μπανάνες πλούσιες σε κάλιο, η έλλειψη καλίου έχει επίπτωση στους μύες και στους καρδιακούς ρυθμούς.

Γιαούρτι για ασβέστιο, είναι μια καλή πηγή ασβεστίου καθώς ένα γιαουρτάκι περιέχει σχεδόν το ένα τρίτο της συνιστώμενης ημερήσιας πρόσληψης για έναν ενήλικα . Ανεπάρκεια ασβεστίου μπορεί συμβάλλει στην υψηλή πίεση του αίματος. Το γιαούρτι έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε νάτριο και μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε ακόμη και σε ένα smoothie ή ακόμη και με τα αγαπημένα σας φρούτα.

Φρέσκο ψάρι για πρωτεΐνες, είναι μια μεγάλη πηγή πρωτεϊνών , και μερικές ποικιλίες όπως η πέστροφα είναι πλούσια σε βιταμίνη D , η οποία έχει αποδειχθεί ότι βοηθά στη μείωση της αρτηριακής πίεσης.

Σπανάκι πλούσιο σε σίδηρο,  τόσο το σπανάκι όσο και άλλα πράσινα λαχανικά είναι χαμηλά σε νάτριο και ένας πολύ καλός τρόπος για την μείωση της υψηλής αρτηριακής πίεσης. Χρησιμοποιήστε το σπανάκι σε σαλάτες ή προσθέστε το στα ζυμαρικά σας, στις σάλτσες και σε άλλα πιάτα. Το σπανάκι είναι επίσης γεμάτο  διαιτητικές ίνες, σίδηρο και βιταμίνες Α και C, γεγονός που το καθιστά απαραίτητη τροφή σε κάθε δίαιτα.

Τροφές και τρόποι για να αυξήσετε τη χαμηλή αρτηριακή πίεση:

Πολύ νερό. Οι ειδικοί προτείνουν γενικά να πίνουμε 8 ποτήρια νερό τη μέρα αλλά στην περίπτωση υπότασης θα πρέπει να πίνουμε περισσότερα (συμπεριλαμβάνονται οι χυμοί, τα ενεργειακά ποτά κ.α)

Λίγο παραπάνω αλάτι. Όλοι γνωρίζουμε ότι αν φάμε κάτι αλμυρό ανεβάζει την πίεσή μας. Προσοχή όμως μην το παρακάνετε με το αλάτι, γιατί δημιουργεί άλλα προβλήματα.

Ένα καλό πρωινό, περιλαμβάνει γάλα με δημητριακά και φυσικό χυμό πορτοκάλι  αι βοηθά όχι μόνο στην καλή λειτουργία του οργανισμού αλλά και στην καλή κυκλοφορία του αίματος.

Σωματική άσκηση, η οποία βοηθά ιδιαίτερα τους υποτασικούς να αυξήσουν τη χαμηλή αρτηριακή τους πίεση, καθώς κατά τη διάρκεια της γυμναστικής αυξάνεται η ροή του αίματος.

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ