Oι sold out παραστάσεις ξαναέρχονται!

27 Σεπτεμβρίου 2013

Πέρυσι οι «Δαίμονες» έκοψαν 53.000 εισιτήρια σε 46 παραστάσεις. Όπως, λοιπόν, αναφέρουν οι άνθρωποι της Ελληνικής Θεαμάτων, η οποία βρίσκεται πίσω από τη μεγάλη παραγωγή της ροκ όπερας του Νίκου Καρβέλα με την Άννα Βίσση: «Με αυτήν την προίκα και χάρη στην επιμονή των θαυμαστών αλλά και τη συνεχή ζήτηση, οι “Δαίμονες” δίνουν ραντεβού στο Παλλάς στις 5/10 για δέκα “συλλεκτικές” παραστάσεις». Η Ελληνική Θεαμάτων θα επαναλάβει επίσης μία από τις πιο περιζήτητες κωμωδίες της προηγούμενης σεζόν, το «Άντρες έτοιμοι για όλα», που έκοψε 92.000 εισιτήρια σε μία σεζόν. Η υπεύθυνη Τύπου της ΕΛΛΘΕΑ Ειρήνη Λαγουρού μας είπε σχετικά: «Οι Μ. Ρέππας και Θ. Παπαθανασίου, με τεράστια εμπειρία στο κωμικό θέατρο, έκαναν κάτι πολύ έξυπνο. Προσάρμοσαν το έργο στα ελληνικά δεδομένα και πρόσφεραν στον κόσμο αυτό που έχει μεγαλύτερη ανάγκη: να γελάσει με κάτι που δεν είναι σαχλό! Ακόμη μία επανάληψή μας θα είναι η “Ολεάννα” του Ντέιβιντ Μάμετ, με τους Δημήτρη Καταλειφό και Λουκία Μιχαλοπούλου, για την οποία πέρυσι δεν έβρισκες εισιτήριο ούτε καν τις Κυριακές που η παράσταση παιζόταν στις έξι παρά τέταρτο, μια ώρα ασυνήθιστη για θέατρο. Ήταν απτή απόδειξη πως το κοινό δεν υπολογίζει τίποτα όταν επιθυμεί να δει μια παράσταση που συνδυάζει την καλλιτεχνική και την εισπρακτική επιτυχία. 
Γενικότερα η λογική της επανάληψης προκύπτει όταν μια παράσταση έχει αποκτήσει καλή φήμη τόσο από τις επίσημες κριτικές όσο και από το λεγόμενο “word of mouth” και συνεχίζει να έχει ζήτηση από το κοινό». 
«Ήταν διαρκώς sold out,
 δεν γίνεται να μην την επαναλάβουμε!» τόνισε με τη σειρά του ο Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος όσον αφορά την κωμωδία «Η Ρομαντική μου ιστορία» του Ντ.Κ. Τζάκσον, την οποία ανεβάζει ξανά, αφού διαπίστωσε πως οι θεατές συνωστίζονταν κάθε βράδυ στην αυλή του Θεάτρου του Νέου Κόσμου για τις κλοτσοπατινάδες του Μάκη Παπαδημητρίου, της Κατερίνας Λυπηρίδου και της Σύρμως Κεκέ. Σιγοτραγουδώντας το βασικό θέμα της «Ευρυδίκης» έφευγε το κοινό από το Θέατρο Πορεία, όπου ο Δημήτρης Τάρλοου ανέβασε σαν μιούζικαλ –με τη μουσική της Ιωάννας Πολέμη– το ιδιόρρυθμο έργο της Σάρα Ρουλ. Φέτος το επαναλαμβάνει, καθώς όπως μας είπε ο ίδιος: «Η “Ευρυδίκη” αξιολογήθηκε από το σύνολο των κριτικών ως καλλιτεχνικά σημαντική παράσταση. Ακόμη κι αν υπήρξαν επιμέρους αντιρρήσεις για το έργο, εκτιμήθηκε η δουλειά μας τόσο σε επίπεδο σκηνοθεσίας και μουσικής όσο κι ερμηνειών, με το πρωταγωνιστικό ζεύγος (Κόρα Καρβούνη, Λαέρτης Μαλκότσης) να λαμβάνει εξαιρετικά σχόλια.

Εκτός όμως από τις καλές κριτικές, στην απόφασή μας συνέτρεξαν κι εμπορικοί λόγοι. Κακά τα ψέματα, τα εισιτήρια είναι εκείνα που σε οδηγούν στην επανάληψη. Περισσότεροι από 13.000 θεατές είδαν την “Ευρυδίκη”, ένας μεγάλος αριθμός αν αναλογιστείτε ότι το Πορεία είναι ένα θέατρο 200 θέσεων». Άλλη μία παράσταση την οποία δεν χόρτασε το κοινό είναι το «Κάθε Πέμπτη κύριε Γκρην» του Τζεφ Μπάρον, με τους Γιώργο Μιχαλακόπουλο και Τάσο Ιορδανίδη, το οποίο έκοψε πέρυσι περίπου 27.000 εισιτήρια κι επανέρχεται στο Θέατρο Άνεσις αυτήν την εβδομάδα. «Είναι τέτοια η δυναμική της παράστασης που σκεφτόμαστε, καλώς εχόντων των πραγμάτων, να συνεχιστεί μέχρι το Πάσχα του 2014», μας δήλωσε ο Τάσος Ιορδανίδης, ο οποίος παραδέχεται πως «μεγάλο μερίδιο στην επιτυχία του “Κυρίου Γκρην” έπαιξε ο Γιώργος Μιχαλακόπουλος, καθώς διαθέτει ένα κοινό που τον ακολουθεί πιστά εδώ και χρόνια – πόσο μάλλον αυτήν τη φορά που επανήλθε με ένα ρόλο που τον στιγμάτισε ανεξίτηλα στο παρελθόν. 
Από εκεί και πέρα, πάντως, πιστεύω πως και το ίδιο το έργο αφορά την πλειονότητα του κόσμου, διότι μιλά για την ανάγκη μας για ανθρώπινη επαφή και την επιθυμία μας να αναπτύξουμε έναν κοινό κώδικα επικοινωνίας με τον διπλανό μας». Το «Ο Δρόμος περνά από μέσα» του Ιάκωβου Καμπανέλλη, ένα έργο με έναν εξίσου σπουδαίο βετεράνο πρωταγωνιστή, τον Γιάν­νη Φέρτη, και με το τεκμήριο αρκετών υμνητικών κριτικών, θα επαναληφθεί μες στο φθινόπωρο στο Θέατρο Τέχνης. Στις παραγωγές με τις οποίες εγκαινίασαν πέρυσι τα θέατρά τους ανατρέχουν τόσο ο Δάνης Κατρανίδης («Ποιος φοβάται τη Βιρτζίνια Γουλφ;», Πόλη) όσο και ο Βασίλης Μαυρογεωργίου («Ένας άνθρωπος υπό χρεοκοπία», Scrow). Την ίδια λογική επιστρατεύουν και οι θίασοι της νεότερης γενιάς επαναλαμβάνοντας τις παραστάσεις «Γιοι και κόρες, μια παράσταση για την αναζήτηση της ευτυχίας», «Πτυχιούχοι», «Η αληθινή ταυτότητα της Τζίνα Ντέηβις». Οι επαναλήψεις θα συνεχιστούν, φυσικά, και θα σας ενημερώνουμε κάθε εβδομάδα μέσα από τις σελίδες του περιοδικού.

 

Athinorama.gr 

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Όσκαρ Ουάιλντ
Η Σκέψη της ημέρας
17:58 Όσκαρ Ουάιλντ