10 καθημερινές συνήθειες που μας χαρίζουν μακροζωία

10 Οκτωβρίου 2013

Οι δύσκολες μέρες που διανύουμε επιβάλλουν την αναζήτηση ενός οδηγού επιβίωσης, μιας σειράς μυστικών συνταγών για μακροζωία και ευεξία. Ποιες είναι αυτές οι μικρές στιγμές, οι καθημερινές χαλαρωτικές συνήθειες που μας αναζωογονούν και μας χαρίζουν δόσεις ευτυχίας και ξεκούρασης;

1.Τραγουδήστε στο μπάνιο
Ή ακόμη και όταν οδηγείτε ή μαγειρεύετε. Το τραγούδι μειώνει τα επίπεδα άγχους και στρες και βελτιώνει τη διάθεση, ακόμη κι αν ο ήχος σας δεν είναι ισάξιος της Celine Dion.

2. Περπατήστε γρήγορα αντί να τρέξετε
Οι ρυθμοί ζωής επιβάλλουν ταχύτητα και καθημερινό 100αρι για τις περισσότερες γυναίκες και όχι μόνο. Όμως, δοκιμάστε να σταματήσετε να «τρέχετε», κάτι που συνήθως έχει ως απόρροια να κάνετε λάθη ή παραλείψεις και δοκιμάστε να κάνετε τις δουλειές σας απλώς γρήγορα (όταν χρειάζεται).

3.Γευματίστε πάντα με παρέα
Μπορεί πολλοί να πιστεύουν ότι το μυστικό για μια γερή καρδιά είναι μόνο το κόκκινο κρασί, ωστόσο, οι Γάλλοι έρχονται να μας αποδείξουν ότι ο «δικός τους τρόπος» που γευματίζουν είναι ο ιδανικότερος. Έρευνες αποδεικνύουν ότι είναι ευεργετικό για την καρδιά και για την ευεξία του ατόμου το να γευματίζει πάντα στο τραπέζι και πάντα με καλή παρέα. Δεν είναι τυχαίο ότι και οι παραδοσιακές ελληνικές οικογένειες έχουν ως σήμα κατατεθέν το κυριακάτικο τραπέζι, στο οποίο δίνει πάντοτε το παρόν όλη η οικογένεια.

4. Πηγαίνετε για ύπνο την ίδια ώρα κάθε μέρα
Είναι βασικό το βιολογικό σας ρολόι να είναι ρυθμισμένο σωστά και με ακρίβεια. Ο οργανισμός λειτουργεί πιο σωστά όταν ακολουθεί ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα. Φροντίστε να κοιμάστε κάθε βράδυ την ίδια ώρα και να ξυπνάτε κάθε πρωί την ίδια περίπου ώρα. Ακόμη κι όταν είστε σε διακοπές. Αυτό θα βελτιώσει την ευεξία σας και θα κάνει τη διάθεσή σας πιο χαλαρή και λιγότερο στρεσαρισμένη.

5.Πόσες ξένες γλώσσες μιλάτε;
Η πρακτική μιας ξένης γλώσσας αποτελεί μια πρώτης τάξεως γυμναστική του νου και των γνωστικών ικανοτήτων. Η εκμάθηση της ξένης γλώσσας διευρύνει τις γνώσεις μας και μας χαλαρώνει, ενώ ταυτόχρονα, διώχνει μακριά το στρες και το άγχος.

6. Βάλτε λίγο πράσινο στη ζωή σας
Είναι σημαντικό να βάλετε λίγο χρώμα στη ζωή σας και στο σπίτι σας. Βάλτε μερικά φρέσκα λουλούδια στο σαλόνι. Τα λουλούδια δίνουν χρώμα, χαρά και υγεία στο σπίτι. Αερίστε τους χώρους σας καλά καθημερινά και αφήστε ανοιχτές τις κουρτίνες, ώστε να μπορεί το φως του ήλιου να λούσει όλο το σπίτι και να δώσει ακόμη πιο ωραίο χρώμα στα φυτά σας.

7. Μετριάστε την αντοχή σας στο στρες
Μην αφήνετε τα ανούσια ή ασήμαντα πράγματα που συμβαίνουν να σας καταβάλλουν και να σας αγχώνουν. Μην μαθαίνετε το σώμα σας να αντέχει το στρες. Αντιθέτως, μάθετέ του να μην μπαίνει σε αυτή τη διαδικασία συχνά ή χωρίς ουσιαστικό λόγο.

8. Χαλαρώστε τρώγοντας υγιεινά
Φτιάξτε ένα υγιεινό απογευματινό σνακ για όλη την οικογένεια. Μην αρκείστε σε προϊόντα που υπάρχουν στο εμπόριο. Παρακολουθήστε την αγαπημένη σας ταινία τρώγοντας ξηρούς καρπούς αντί για ποπ-κορν ή δοκιμάστε να φτιάξτε μόνοι σας το αγαπημένο σνακ-ταινιών! Επίσης, μπορείτε να φάτε φρούτα ή γιαούρτι με μέλι αντί για τσιπς και σοκολάτες.

9. Κάντε διαλογισμό
Αρκούν μόλις 15’ την ημέρα απομόνωσης και χαλάρωσης. Δημιουργήστε ένα περιβάλλον ήσυχο, με καθαρό αέρα και συγκεντρωθείτε σε θετικές σκέψεις. Ο διαλογισμός ενισχύει το ανοσοποιητικό μας σύστημα, μειώνει τα επίπεδα του στρες και βελτιώνει την ικανότητα συγκέντρωσης.

10. Βάλτε σε τάξη την ντουλάπα & το pc σας
Είναι σημαντικό να υπάρχει τάξη και οργάνωση στη ζωή σας για να μην φορτώνετε με επιπλέον άγχος και στρες το κεφάλι σας. Ένα οργανωμένο desktop ή μια ντουλάπα με τακτοποιημένα ρούχα και παπούτσια βελτιώνουν την ικανότητά σας να δουλεύετε γρήγορα, αλλά και σας βοηθούν να βρείτε ευκολότερα αυτό που ψάχνετε και να μην «χάνεστε μέσα στο χάος».

 

Το διαβάσαμε στο iefimerida.gr

Πηγή: k-mag.gr

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ