Αυτές είναι οι 6 ομάδες τροφών που θα σας κρατήσουν αδύνατους

15 Νοεμβρίου 2013

Πολλά ακούγονται για τις τροφές που μας παχαίνουν και τις τροφές που μας αδυνατίζουν. Ας δούμε λοιπόν κάποιες ομάδες τροφών που δεν παχαίνουν και που έχουν δημιουργηθεί γι αυτές, διάφοροι μύθοι. Αυτές οι τροφές δεν παχαίνουν, αν δεν συνοδεύονται από: ψωμί, ζυμαρικά, ρύζι, ζάχαρη, γλυκά και ότι άλλο επεξεργασμένο κυκλοφορεί.

Οι τροφές αυτές είναι:

Κρέας (λευκό, κόκκινο, ψάρι)

Η πρωτεΐνη είναι απαραίτητη στον οργανισμό γιατί την χρησιμοποιεί για να φτιάξει μυϊκό ιστό, κύτταρα, ορμόνες και οστά. Το κρέας δεν «καίγεται» εύκολα και γι αυτό είναι χορταστικό. Έτσι απομακρύνεται το φαινόμενο της πολυφαγίας. Το κρέας είναι μια υγιεινή τροφή και δεν παχαίνει γιατί ο οργανισμός μας δεν την χρησιμοποιεί για παραγωγή και αποθήκευση ενέργειας.

Λαχανικά

Όλα τα φρέσκα λαχανικά είναι απαραίτητα στον οργανισμό γιατί τα χρησιμοποιεί για ενέργεια. Δεν παχαίνουν, αρκεί να συνοδεύονται πάντα με πρωτεΐνη για να μη δημιουργούν πείνα.

Φρούτα

Τα φρέσκα φρούτα είναι απαραίτητα για τον οργανισμό, για τις βιταμίνες και τα αντιοξειδωτικά που περιέχουν. Δεν παχαίνουν και πρέπει να τρώγονται μόνα τους, χωρίς επεξεργασία (χυμοί εμπορίου, αποξηραμένα, σε επιδόρπια κλπ).

Αυγό

Το αυγό είναι μια παρεξηγημένη τροφή, γιατί όλοι πιστεύουν πως ανεβάζει την χοληστερίνη. Το 80% της χοληστερίνης το παράγει ο οργανισμός μας. Αντίθετα το αυγό έχει ένα συστατικό την λεκιθίνη η οποία απενεργοποιεί, όποια χοληστερίνη περιέχει. Φάτε λοιπόν άφοβα αυγά, εφόσον είστε υγιείς γιατί δεν παχαίνουν.

Όσπρια( φασόλια, φακές, φάβα, ρεβύθια)

Τα όσπρια είναι η κατάλληλη λύση για να μην τρώμε κάθε μέρα κρέας. Έχουν σίδηρο και καθαρίζουν το σώμα από τοξίνες και καρκινικά κύτταρα. Είναι χορταστικά και δεν παχαίνουν.

Ξηροί καρποί και σπόροι

Αμύγδαλα, καρύδια, φουντούκια, ηλιόσπορος, πασατέμπος, κουκουνάρι είναι μερικά από τα δώρα της φύσης που μπορούμε να χρησιμοποιούμε με μέτρο για ενδιάμεσα σνακ μεταξύ των γευμάτων. Πάντα βέβαια ωμά και ανάλατα και σε μικρές ποσότητες (μια μικρή χουφτίτσα).

Όλα αυτά τα τρόφιμα με: «Παν μέτρο άριστον», καλής ποιότητας, φρέσκα και Ελληνικά, μπορούν να μας δώσουν μια καλή βάση για την διατροφή μας. Καθημερινά πληθαίνουν οι έρευνες που αποκαλύπτουν με το πιο εκκωφαντικό τρόπο πως θα πρέπει να επιστρέψουμε στην φυσική διατροφή με φρέσκα, ζωικά και φυτικά προϊόντα που θα μας εξασφαλίζουν υγεία, ευεξία και κανονικό βάρος και θα ξεκολλήσουν την χώρα μας από τις πρώτες θέσης της παγκόσμιας κατάταξης, στην παχυσαρκία και το υπέρβαρο.

Φτιάξτε λοιπόν την βάση στην διατροφή σας και αφήστε την φύση να σας χαρίσει την υγεία και την ευεξία που χρειάζεστε!

* Ο Μανώλης Σιάσιος είναι συγγραφέας του βιβλίου «Περί της τροφής των Ελλήνων».

ΠΗΓΗ: flowmagazine.gr

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ