Αϋπνία: Αυτά είναι τα φυσικά σκευάσματα και οι τροφές που θα σας βοηθήσουν να κοιμηθείτε

26 Νοεμβρίου 2013
Σε όλους έχει συμβεί να μην μπορούν να κοιμηθούν το βράδυ παρ' όλη την κούραση που έχει προέλθει από όλη τη μέρα. Οι λόγοι που γίνεται αυτό είναι αρκετοί και σχετίζονται άμεσα με την μνήμη μας. Με τις εικόνες δηλαδή, που αποκτήσαμε κατά την διάρκεια της μέρας.

Διαβάστε παρακάτω τους λόγους που συμβάλλουν στην αυπνία:

• Εάν έχετε κοιμηθεί αρκετά το Σαββατοκύριακο τότε όσο κουραστική και να είναι η Δευτέρα, θα υπάρχει το πρόβλημα της αϋπνίας.

• Όταν έχει πανσέληνο, οι περισσότεροι άνθρωποι ή κοιμούνται πολύ βαθιά ή ελάχιστες ώρες.

• Η θερμοκρασία δωματίου παίζει σημαντικό ρόλο.

• Για να κοιμάστε πιο άνετα, τον χειμώνα μην φοράτε κάλτσες.

• Ο φόβος όταν είναι σκοτεινό το δωμάτιο είναι ένας σημαντικός παράγοντας.

• Προσοχή στο βραδινό γεύμα, να είναι όσο πιο ελαφρύ γίνεται.

• Όσο περίεργο κι αν ακούγεται, όταν είστε υπερβολικά κουρασμένοι τότε δυσκολεύεστε περισσότερο να κοιμηθείτε.

• Εάν υπάρχει απόλυτη ησυχία στο δωμάτιο, τότε και ο παραμικρός ήχος θα σας ξυπνήσει.

Όποια μέθοδο κι αν εφαρμόζεις για να κοιμάσαι πιο εύκολα, μην ξεχνάς τον παράγοντα διατροφή». Υπάρχουν τουλάχιστον 6 τροφές που θα σε βοηθήσουν να κοιμηθείς πιο εύκολα:

• Κεράσια και χυμός κερασιού: Η ποσότητα μελατονίνης που περιέχουν βοηθά να καταπολεμήσουμε την αϋπνία.

• Γλυκοπατάτες: Όχι μόνο περιέχουν πρωτεΐνες που συμβάλουν στον καλό ύπνο, αλλά και μεγάλες ποσότητες ποτάσιου, το οποίο βοηθά να χαλαρώσουν οι μύες.

• Μπανάνες: Περιέχουν ποτάσιο, αλλά και βιταμίνη Β6, η οποία είναι από τις πιο σημαντικές φυσικές ουσίες για την παραγωγή μελατονίνης.

• Κατσαρό λάχανο: Το κατσαρό λάχανο και άλλα φυλλώδη λαχανικά όπως το σπανάκι είναι σημαντικές πηγές ασβεστίου.

• Χαμομήλι: Είναι ένα φυσικό βότανο που έχει χρησιμοποιηθεί για χρόνια για τη θεραπεία πολλών προβλημάτων υγείας, από τον στομαχόπονο μέχρι την σε έλλειψη ύπνου.

• Βαλεριάνα: Αρχαίο βότανο που μπορεί να αγοραστεί ως συμπλήρωμα διατροφής

Το "Pharmazen" σας προτείνει φυτικά σκευάσματα που θα σας βοηθήσουν να καταπολεμίσετε την αυπνία σας:

SOLGAR GABA 500MG (50 VEGICAPS) Το Gamma Aminobutyric Acid ανήκει στα μη βασικά αμινοξέα και σχηματίζεται από το γλουταμινικό οξύ. Δρα καταπραϋντικά στο κεντρικό νευρικό σύστημα και στον εγκέφαλο, γι’αυτό μπορεί να βοηθήσει στην αϋπνία.

VALERIAN 265mgΗ Bαλεριάνα της Ηealth Aid είναι φυσικό και ασφαλές ηρεμιστικό για την αϋπνία, την ανησυχία και την συναισθηματική κατάπτωση, χωρίς τις παρενέργειες των ηρεμιστικών φαρμάκων

K00004702 ImageΤο Good Night είναι ένας συνδυασμός φυτών με ήπια ηρεμιστική και χαλαρωτική δράση, που αντιμετωπίζει την αϋπνία φυσικά και αποτελεσματικά, βελτιώνοντας την ποιότητα του ύπνου. Η σύνθεσή του από 100% φυτικά συστατικά όπως, βαλεριάνα, βερβένη, λυκίσκο,  αγριο-μάρουλο και πασσιφλόρα

DORMEASAN 50mlDormeasan 50ml Βάμμα από συνδυασμό των φρέσκων βοτάνων: Valeriana officinalis και Humulus lupulus (βαλεριάνα, λυκίσκος) Συστατικά Περιέχει βάμματα από ρίζα βιολογικά καλλιεργημένης βαλεριάνας (Valeriana officinalis) 50% και φρέσκο επίσης βιολογικά καλλιεργημένο λυκίσκο (Humulus lupulus) 50%

Βρείτε τα προϊόντα στο http://www.pharmazen.gr/symptomata-lyseis/symptomata-aypnia.html?p=1

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Όσκαρ Ουάιλντ
Η Σκέψη της ημέρας
17:58 Όσκαρ Ουάιλντ