Tέλος στο καρό του Burberry;

1 Δεκεμβρίου 2013
Τα Burberry στην Κίνα πουλάνε περισσότερο κι από τα Louis Vuitton. Και οι ντόπιοι παραγωγοί (φυσικά) τα αντιγράφουν. Ωστόσο οι κινέζικες αρχές φαίνεται πως δεν έχουν σκοπό να προστατέψουν τα δικαιώματα του βρετανικού κολοσσού στο καρό του.

Η Κίνα αποτελεί την κύρια πηγή εσόδων της Βρετανικής επιχείρησης με την αγορά της Ασίας να αντιπροσωπεύει το 37 τοις εκατό των εσόδων λιανικής και χονδρικής το 2012. Συνεπώς, εάν η απόφαση του Γραφείου Εμπορικού Σημάτων της Κίνας εφαρμοστεί, οι απώλειες του Burberry θα είναι κάτι περισσότερο από αξιοσημείωτες.

Το «Βurberry καρό» όπως έχει καθιερωθεί να αποκαλείται από την πρωτοεμφάνισή του το 1920 μέχρι σήμερα, έχει εξασφαλίσει στο Βρετανικό οίκο την ανοδική του πορεία στην Εγγλέζικη haute couture σκηνή, με όλες τις αναγνωρίσιμες fashionista να παραμένουν πιστές στις ταρτάν δημιουργίες και τα κέρδη του να αγγίζουν για πρώτη φορά, το 2013, τις 1 δισεκατομμύριο λίρες.

«Ο οίκος Burberry έκανε έφεση για τη διασφάλιση του καρό trademark, το οποίο διακινδυνεύει από τις πρόσφατες αποφάσεις του Γραφείου Εμπορικών Σημάτων της Κίνας» δηλώνει εκπρόσωπος του Βρετανικού brand.

«Το καρό συνεχίζει να αποτελεί εμπορικό σήμα που ανήκει αποκλειστικά στον Burberry και καμία άλλη εταιρία δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει το σήμα χωρίς την κατάλληλη εξουσιοδότηση. Παίρνουμε πάντα τις πιο ισχυρές και άμεσες αποφάσεις ενάντια σε εκείνους που χρησιμοποιούν το σήμα κατατεθέν του οίκου παράνομα», προσθέτοντας «Ως μία παγκόσμια, πολυτελής μάρκα, ο Burberry θεωρεί την προστασία των εμπορικών σημάτων του ζωτική για την 'υγεία' της επιχείρησης και του brand. Είμαστε αισιόδοξοι πως η έφεση θα αποδειχθεί επιτυχής».

Πηγή: www.marieclaire.gr
ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Φράντς Κάφκα
Η Σκέψη της ημέρας
9:10 Φράντς Κάφκα