7 τροφές που δεν ήξερες ότι επιβαρύνουν την υγεία σου

20 Δεκεμβρίου 2013

Ξεφύγετε από τις παγίδες που κρύβουν μερικές τροφές και βελτιώστε την υγεία και τη διατροφή σας. Όλοι γνωρίζουν ότι τα πατατάκια ή οι πίτσες δεν είναι ό,τι καλύτερο για την καρδιά και τη φυσική κατάσταση, αλλά τι συμβαίνει με τις τροφές που νομίζουμε ότι είναι «αθώες»; Και όμως, ακόμα και τα φρούτα, το γιαούρτι και τα ποπ κορν «βγαίνουν» και σε βλαβερές μορφές! Τα παρακάτω επτά τρόφιμα κρύβουν κινδύνους για την υγεία σας, εάν δεν βρίσκονται στην «κλασσική» εκδοχή τους…

Frozen yogurt

Το φρέσκο γιαούρτι είναι υγιεινό για το πεπτικό σύστημα, αλλά το frozen yogurt δεν έχει καμία σχέση με αυτό. Το παγωμένο γιαούρτι έχει υποστεί θερμική επεξεργασία, η οποία σκοτώνει τις πρωτεΐνες και τα θρεπτικά συστατικά του. Ταυτόχρονα, διαθέτει την ίδια ποσότητα ζάχαρης με ένα παγωτό, ειδικά εάν βάλετε μέσα τριμμένο μπισκότο ή σοκολατένια τρούφα. Με άλλα λόγια, οι θερμίδες φτάνουν μέχρι και τις 500.

Μπάρες δημητριακών

Οι  μπάρες δημητριακών είναι τόσο μικρές, που οι περισσότεροι δεν τρώνε μόνο μία! Αποτέλεσμα είναι να καταναλώνουν αρκετά λιπαρά και ζάχαρη, δυο στοιχεία που αυξάνουν τον κίνδυνο καρδιακής προσβολής και εγκεφαλικού επεισοδίου. Πολλοί υποστηρίζουν ότι όλα τα είδη bars προσφέρουν ενέργεια και πρωτεΐνες… αλλά μια μπάρα καραμέλας ή σοκολάτας αγγίζει ακόμα και τις 360 θερμίδες.

Έτοιμες σαλάτες

Οι έτοιμες σαλάτες, είτε περιέχουν τόνο και κοτόπουλο, είτε γαρίδες, δεν είναι υγιεινές και δεν έχουν καμία σχέση με το φρέσκο μαρούλι που ψιλοκόβετε στην κουζίνα σας. Όταν παραγγέλνετε απ’ έξω μια Caesar σαλάτα, οι θερμίδες και τα λίπη «ανεβαίνουν» επίπεδο λόγω της υπερβολικής σως. Παράλληλα, τα υλικά έχουν χάσει τις πρωτεΐνες τους, αφού η σαλάτα είναι προπαρασκευασμένη…

Ποπ κορν

Η πλειοψηφία του ποπ κορν στα σινεμά της Αμερικής, και όχι μόνο, είναι γενετικά τροποποιημένο, ενώ το βούτυρο είναι τεχνητό. Το σπιτικό ποπ κορν είναι αρκετά πιο υγιεινό, αλλά και πάλι η συχνή και μεγάλη κατανάλωση θα σας γεμίσει με περιττά κιλά. Να θυμάστε, ότι εάν τρώτε μεγάλα μπολ με ποπ κορν στο σινεμά, θα είναι σαν να έχετε καταναλώσει ένα πιάτο με brownies, λόγω του λίπους και των θερμίδων τους.

Αποξηραμένα φρούτα και ξηροί καρποί

Μπορεί τα κλασσικά αποξηραμένα φρούτα να θεωρούνται πηγή φυτικών ινών, πρωτεϊνών και βιταμίνης C,  αλλά αυτό δεν ισχύει για όλα! Υπάρχουν είδη αποξηραμένων φρούτων που είναι επικαλυμμένα με ζάχαρη, σοκολάτα ή καρύδα που κάνουν «κακό» στην υγεία. Τα ίδιο συμβαίνει και με τους ξηρούς καρπούς. Δεν είναι το ίδιο υγιεινό να καταναλώνετε αλατισμένα φιστίκια από το να έχετε μπροστά σας λίγα φρέσκα καρύδια.

Muffins

Τα muffins της αγοράς είναι απολαυστικά χάρη της γλυκιάς τους γεύσης, αλλά περιέχουν τουλάχιστον 400 θερμίδες.  Πολλοί συνηθίζουν να τρώνε ένα-δυο muffins για πρωινό, βλέποντάς το σαν ένα «υγιεινό» σνακ, ειδικά όταν είναι σπιτικό. Ωστόσο, περιέχει περισσότερες θερμίδες ακόμα και από ένα donut.

Σόδα διαίτης

Η σόδα διαίτης θεωρείται καλύτερη από το απλό αναψυκτικό για όσους κάνουν δίαιτα ή έχουν διαβήτη. Μπορεί να μην έχει θερμίδες, αλλά από διατροφική άποψη δεν σας προσφέρει απολύτως τίποτα. Ταυτόχρονα, οι έρευνες δείχνουν ότι οι τεχνητές γλυκαντικές ουσίες έχουν αρνητικές επιπτώσεις στην υγεία, αφού αυξάνουν τον κίνδυνο για καρδιακή νόσο, διαβήτη τύπου 2 και για εγκεφαλικό επεισόδιο.

ΠΗΓΗ: flowmagazine.gr

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ