Tips για να απολαύσετε τα γλυκά των Χριστουγέννων! Δείτε τις θερμίδες τους

24 Δεκεμβρίου 2013
Για το boro.gr γράφει η κυρία Kία Καραγιάννη, Διατροφολόγος - διαιτολόγος:

Kία Καραγιάννη
  • *Προτιμήστε τα μικρά σε μέγεθος γλυκά καθώς και αυτά που έχουν παρασκευαστεί με αγνά υλικά.
  • *Αν γνωρίζετε πως το βράδυ είστε καλεσμένοι σε κάποιο γιορτινό τραπέζι, είναι προτιμότερο να καταναλώσετε τότε το γλυκό της ημέρας.
  • *Αν μία ημέρα πιείτε αρκετά, καλύτερα να μη φάτε και γλυκό.
  • *Καταναλώστε γλυκά 3 φορές την εβδομάδα χωρίς ενοχές.
  • *Επιλέξτε τα μελομακάρονα από τους κουραμπιέδες. Αν και έχουν σχεδόν τις ίδιες θερμίδες, τα μελομακάρονα είναι πιο υγιεινά. Παρασκευάζονται με ελαιόλαδο που προσφέρει στον οργανισμό καλά λιπαρά ενώ οι κουραμπιέδες παρασκευάζονται κυρίως με βούτυρο που  προσφέρει στον οργανισμό κορεσμένα λιπαρά. Η αυξημένη κατανάλωσή τους είναι επιβλαβή για το καρδιαγγειακό σύστημα. Επιπλέον, τα μελομακάρονα γίνονται με μέλι και λιγότερη ζάχαρη ενώ οι κουραμπιέδες μόνο με ζάχαρη.

Θερμίδες ανά τεμάχιο:

  • -Μαρόν γλασέ                     75 θερμίδες ανά μερίδα
  • -Αμυγδαλωτά                    130 θερμίδες ανά μερίδα
  • -Δίπλες                             130 θερμίδες ανά μερίδα
  • -Μελομακάρονα                150 θερμίδες ανά μερίδα
  • -Μπακλαβαδάκια               180 θερμίδες ανά μερίδα
  • -Κουραμπιέδες                  190 θερμίδες ανά μερίδα
  • -Βασιλόπιτα                250-400 θερμίδες ανά μερίδα
  • -Χριστουγεν. κορμός         400 θερμίδες ανά μερίδα
  • -Πανετόνε                         400 θερμίδες ανά μερίδα
  • -Τούρτες                           550 θερμίδες ανά μερίδα

Σημείωση οι θερμίδες μπορεί να διαφοροποιούνται λίγο ανάλογα με τα γραμμάρια του γλυκού. 

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ