Τι σχέση έχει το μαγνήσιο με το στρες;

13 Δεκεμβρίου 2012
Ο κ. Χάρης Δημοσθενόπουλος, κλινικός διαιτολόγος, βιολόγος στο Τμήμα Διαιτολογίας του νοσοκομείου «Λαϊκό» μας αποκαλύπτει την κρυφή δράση του μαγνησίου.

Τι είναι το μαγνήσιο;

Το μαγνήσιο είναι ένα ιχνοστοιχείο πολύτιμο για τον οργανισμό, απαραίτητο για την καλή λειτουργία του νευρικού συστήματος. Είναι ένας πολύ βασικός ρυθμιστής,  μαζί με τις βιταμίνες του συμπλέγματος Β, για την καλή λειτουργία του νευρικού αλλά και του μυϊκού συστήματος.

Η έλλειψή του επηρεάζει την ηρεμία μας;

Μελέτες δείχνουν ότι  το μαγνήσιο έχει  πολύ καλή επίδραση  στον οργανισμό. Μεταξύ άλλων  έχει βρεθεί ότι επηρεάζει και στη ρύθμιση της ορμόνης που διαχειρίζεται το στρες, την κορτιζόλη.

Ποιες είναι οι πηγές του μαγνήσιου;

Είναι οι ξηροί καρποί,  το κρέας, το σπανάκι. Ένα φλιτζάνι σπανάκι περιέχει το 40% της ποσότητας του μαγνησίου που χρειαζόμαστε καθημερινά. Βεβαίως, παρότι πολύ καλή πηγή μαγνησίου, το σπανάκι δεν μπορούμε να το έχουμε καθημερινά στο διαιτολόγιό μας. Τέλος, καλή πηγή μαγνησίου είναι το εμφιαλωμένο νερό.
ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ