Πήρα 2 κιλά στις γιορτές πώς θα τα χάσω;

11 Ιανουαρίου 2013


H κυρία Αστερία Σταματάκη, διατροφολόγος – διαιτολόγος, επιστημονικός συνεργάτης της Γαστρεντερολογικής Κλινικής του Γενικού Κρατικού Νοσοκομείου Νίκαιας, μας συμβουλεύει  πώς να χάσουμε τα κιλά των εορτών.



 

 

 

 

 

Ένα  ανέβασμα στη ζυγαριά μετά τις γιορτές μπορεί να αποτελέσει πηγή στεναχώριας. Γύρω στα 2 κιλά επιπλέον είναι ο συνήθης απολογισμός της εορταστικής περιόδου. Ακολουθείστε τις παρακάτω συμβουλές για να χάσετε τα κιλά σας και να μη συσσωρευτούν:

• Κάντε πέντε γεύματα, τρία κυρίως και δυο ενδιάμεσα, για να έχετε ενέργεια κατά τη διάρκεια της μέρας αλλά και για να μπορείτε να ελέγξετε την πείνα σας. Προτιμήστε στα ενδιάμεσα γεύματα, να καταναλώνετε φρούτα . Αν πεινάτε μπορείτε να καταναλώσετε λίγους ανάλατους ξηρούς καρπούς.

• Μην παραλείπετε ποτέ το πρωινό γεύμα. Αν θέλετε να χάσετε βάρος, καλό θα ήταν το πρωινό σας να μην ξεπερνά τις 300 θερμίδες και να περιέχει ένα τρόφιμο πλούσιο σε  πρωτεΐνη (επιφέρει κορεσμό) όπως αυγό, γαλοπούλα καθώς και «καλής ποιότητας» υδατάνθρακες όπως φρούτα, λαχανικά, δημητριακά ολικής άλεσης.

• Συνοδέψτε το μεσημεριανό και το βραδινό σας γεύμα με σαλάτα.

• Μειώστε την ποσότητα του φαγητού που βάζετε στο πιάτο σας. Θα βοηθούσε αν χρησιμοποιούσατε μικρότερα πιάτα.

• Απομακρύνετε από το οπτικό σας πεδίο ή και από το σπίτι σας τα εναπομείναντα γλυκά.

• Περιορίστε την κατανάλωση λιπαρών, τηγανιτών φαγητών καθώς και το junk food.

• Περιορίστε την κατανάλωση ροφημάτων με ζάχαρη όπως είναι τα αναψυκτικά, οι χυμοί με επιπλέον ζάχαρη, τα φρουτοποτά και διάφορα είδη καφέ που περιέχουν ζάχαρη, σιρόπι, σαντιγί κ.α

• Πίνετε πολύ νερό και υγρά. Βοηθούν στην ενυδάτωση και επιφέρουν γρηγορότερα τον κορεσμό.

• Καταναλώστε τουλάχιστον 2 μερίδες άπαχων γαλακτοκομικών προϊόντων την ημέρα. Μελέτες δείχνουν πως το ασβέστιο βοηθάει στην απώλεια βάρους.

• Καταναλώστε άπαχες πρωτεΐνες (κοτόπουλο, ψάρι, μοσχάρι άπαχο, κουνέλι, όσπρια).

• Προτιμήστε προϊόντα ολικής άλεσης (π.χ. φρυγανιές ολικής άλεσης, μακαρόνια ολικής άλεσης).

• Προσθέστε κανέλα στα ροφήματα σας ή όπου αλλού σας ταιριάζει. Η κανέλα φαίνεται ότι συμβάλλει στη βελτίωση των επιπέδων του σακχάρου στο αίμα, καθυστερώντας την κένωση του στομάχου με αποτέλεσμα να διαρκεί περισσότερο το αίσθημα του κορεσμού

• Αυξήστε τη φυσική σας δραστηριότητα (π.χ. πηγαίνετε γυμναστήριο, κάντε ποδήλατο).

• Μην κάνετε εξαντλητικές και άκρως περιοριστικές δίαιτες.
ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ