Ποιες είναι οι τροφές-ασπίδα για την καρδιά;

7 Μαρτίου 2013

Η υγιής καρδιά είναι το άλφα και το ωμέγα για την καλή λειτουργία του οργανισμού μας. Δυστυχώς το άγχος της καθημερινότητας και τόσοι άλλοι παράγοντες δυσκολεύουν την προσπάθειά μας για μία γερή καρδιά. Ευτυχώς, όμως, για εμάς η φύση έχει μεριμνήσει και μας έχει εφοδιάσει με τροφές που προστατεύουν τη λειτουργία της. Ρίξτε μια ματιά και εμπλουτίστε το διαιτολόγιό σας!


Δοκίμασε φρέσκα Βότανα!


Τα φρέσκα βότανα έχουν την ικανότητα να κάνουν και άλλες τροφές επωφελείς για την καρδιά, όταν αντικαθιστούν τη ζάχαρη, το αλάτι και τα λίπη. Αποτελούν έναν εξαιρετικό τρόπο να προστατευτείτε από τον διαβήτη, την αυξημένη αρτηριακή πίεση και την χοληστερίνη.




Το κόκκινο κρασί είναι ευεργετικό!

Αν πίνετε αλκοόλ, προτιμήστε το κόκκινο κρασί. Τα αντιοξειδωτικά που περιέχει προστατεύουν της αρτηρίας της καρδιάς και αυξάνουν την καλή χοληστερόλη του οργανισμού. Θέλει όμως προσοχή! Το πολύ αλκοόλ βλάπτει την καρδιά, γι’ αυτό συνίσταται ένα με δύο ποτήρια καθημερινά στους άνδρες και ένα στις γυναίκες. Σε κάθε περίπτωση, όμως, πρέπει να συμβουλευτείτε τον γιατρό σας-ειδικά αν παίρνετε και φάρμακα.



Καταναλώστε σολομό. 


Ο σολομός θα μπορούσε να χαρακτηριστεί και ως η super τροφή, καθώς βρίσκεται στην κορυφή με τις ωφέλιμες για τον οργανισμό τροφές. Είναι πλούσιος σε ω-3, τα οποία μειώνουν τον κίνδυνο αρρυθμίας, την αρτηριακή πίεση, τα τριγλυκερίδια και τις φλεγμονές.


Προτιμήστε ελαιόλαδο!


Το έξτρα παρθένο ελαιόλαδο που είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά όπως οι πολυφαινόλες και σε μονοακόρεστα λίπη, όταν αντικαταστήσει στο διαιτολόγιό μας τα κορεσμένα λιπαρά όπως το βούτυρο, μειώνει την χοληστερίνη και προστατεύει τα αιμοφόρα αγγεία.




Ξηροί καρποί

Οι ανάλατοι ξηροί καρποί και κυρίως τα καρύδια και τα αμύγδαλα είναι τροφές που μειώνουν την χοληστερίνη και τις φλεγμονές στα αιμοφόρα αγγεία, ενώ απομακρύνουν και τον κίνδυνο διαβήτη. Πλούσιοι σε αντιοξειδωτικά, φυτικές ίνες και μονοακόρεστα λίπη οι ξηροί καρποί έχουν πολλαπλά οφέλη για την υγεία της καρδιάς μας.



Πορτοκάλια

Μπορεί οι περισσότεροι να γνωρίζουμε τα πορτοκάλια για την βιταμίνη C, όμως η αλήθεια είναι πως το πορτοκάλι είναι μία τροφή πλούσια σε φυτικές ίνες και αντιοξειδωτικά που βοηθούν στη μείωση της χοληστερίνης και στην μείωση της αρτηριακής πίεσης.



Καρότα

Τα καρότα βοηθούν στον έλεγχο του σακχάρου στο αίμα, μειώνοντας τον κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη. Μάλιστα, το καρότο συγκαταλέγεται στις κορυφαίες τροφές καταπολέμησης της χοληστερίνης χάρη στις πλούσιες φυτικές ίνες του.



Καφές και Τσάι

Ο καφές και το τσάι προστατεύουν την καρδιά μας απομακρύνοντας τον κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη τύπου 2. Οι έρευνες δείχνουν πως οι άνθρωποι που πίνουν 3-4 φλιτζάνια ημερησίως μειώνουν τον κίνδυνο κατά 25%.



 

Πηγή: Webmd.com

 

 

 

 

 
ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ