Εφηβεία και δίαιτα: Τι επιτρέπεται και τι όχι

7 Ιανουαρίου 2014
ρωτά
Αναγνώστρια μας έθεσε το εξής ερώτημα:

"Γεια σας, είμαι 13 χρονών και θέλω να αδυνατίσω πάρα πολύ. Είμαι 63 κιλά και το ύψος μου είναι 1.56. Κάνω δίαιτες αλλά δεν το έχω πάρει ακόμα καλά απόφαση. 
Έχω πάει και σε διαιτολόγους αλλά τζάμπα λεφτά. 
Πάλι παίρνω κιλά. Βοηθήστε με κάπως σας παρακαλώ."

Την απάντηση μας έδωσε η κυρία Κία Καραγιάννη, Διατροφολόγος - διαιτολόγος :

Kία Καραγιάννη

Αγαπητή αναγνώστρια,

Διάβασα την ερώτησή σου με προσοχή. Αρχικά πρέπει να το πάρεις απόφαση διότι κανένας διαιτολόγος δεν μπορεί να σε βοηθήσει (οπότε ναι τότε είναι τζάμπα λεφτά) εάν εσύ δεν είσαι σίγουρη ότι θέλεις να βελτιώσεις τις διατροφικές σου συνήθειες και να δεις το σώμα σου να αλλάζει.

Γρήγορες και πρόχειρες λύσεις δυστυχώς δεν έχουν διάρκεια. Μπορεί να χάσεις τα κιλά που θέλεις αλλά θα τα ξαναπάρεις αργότερα.
Το περισσότερα εμπόδια στην επιτυχία μας τα βάζουμε εμείς οι ίδιοι με τον τρόπο που σκεφτόμαστε. Σκέψου θετικά.....

Το μυστικό για να πετύχεις το στόχο σου είναι να αλλάξεις ό,τι κάνεις λάθος στη διατροφή σου μια για πάντα.

Ενδεικτικά να θυμάσαι:
1. Το καθημερινό πρωινό είναι απαραίτητο.
2. Κατανάλωνε 2-3 φρούτα/ ημέρα και τουλάχιστον 1 σαλάτα/ημέρα.
3. Μη ξεχνάς να πίνεις αρκετό νερό.
4. Όχι καθημερινή κατανάλωση γλυκισμάτων.
5. Η άσκηση είναι ιδιαίτερα σημαντική. Βρες μία δραστηριότητα που σου αρέσει και βάλ τη στη ζωή σου.

Είσαι 13 ετών που σημαίνει ότι οι ανάγκες σου σε θρεπτικά συστατικά είναι πολλές γι αυτό θα σου πρότεινα να βρεις κάποιον επαγγελματία που θα τον εμπιστευτείς και μαζί θα τα καταφέρετε.
Καλή επιτυχία!
ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Νέα επίθεση του ISIS αναμένει η ΕΕ
Τα νέα της ημέρας
11:39 Νέα επίθεση του ISIS αναμένει η ΕΕ