Πόσα γεύματα πρέπει να τρώμε την ημέρα;

29 Ιουνίου 2013


Η επιλογή μιας σειράς από μικρότερα γεύματα καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας αντί για το παραδοσιακό πρωινό, μεσημεριανό και βραδινό γεύμα θα μπορούσε να καταλήξει σε ενίσχυση της υγείας μας.

Τα ευρήματα αυτά ανήκουν σε πρόσφατη έρευνα που διεξήχθη από το Imperial College του Λονδίνου όπου οι ερευνητές εξέτασαν τη διατροφή  περίπου 2.000 ανθρώπων που κατοικούν στις ΗΠΑ, την Κίνα, την Ιαπωνία και το Ηνωμένο Βασίλειο. Σύμφωνα με την έκθεση της μελέτης,  ενώ όλοι οι συμμετέχοντες στην έρευνα είχαν την ίδια πρόσληψη θερμίδων και τα ίδια τρόφιμα, οι μισοί από εκείνους που μελετήθηκαν έτρωγαν λιγότερες από έξι φορές την ημέρα, ενώ οι άλλοι μισοί κατανάλωναν περισσότερα από έξι γεύματα ημερησίως.


Τα ευρήματα έδειξαν, λοιπόν, ότι η ομάδα που έτρωγε λιγότερο συχνά είχε στην πραγματικότητα σημαντικά υψηλότερη συστολική και αρτηριακή πίεση και ήταν σημαντικά πιο βαρείς από τους άλλους συμμετέχοντες. Μελετώντας τα δεδομένα και τα αποτελέσματα της έρευνας, οι επιστήμονες κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι η κατανάλωση της κανονικής ποσότητας των ημερήσιων θερμίδων που καταναλώνετε συνήθως, προσφέρει αξιοσημείωτο πλεονέκτημα στην υγεία σας, αν καταναλώνεται σε περισσότερα από εννέα μικρά γεύματα την ημέρα.


Στα συμπεράσματα προστέθηκα επίσης και η παρατήρηση πως όταν τρώμε πολλές φορές την ημέρα, αποκομίζουμε μεταβολικά οφέλη καταναλώνοντας τα ίδια τρόφιμα που καταναλώνουμε σε ένα μικρό αριθμό των γευμάτων.


ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ