Το πρόγραμμα γυμναστικής της Άννας Δρούζα!

20 Απριλίου 2013
Θες να αποκτήσεις το τέλειο σώμα αλλά ούτε χρόνο για γυμναστήριο έχεις ούτε χρήμα;

Ο προσωπικός γυμναστής της Άννας Δρούζα, Γιάννης Βελέντζας σου δείχνει εντελώς δωρεάν το πρόγραμμα που η ίδια η Άννα ακολουθεί! 

Ακολούθησε τη σειρά μαθημάτων  του e-mporo.gr  και μέσα σε λίγο καιρό θα δεις το σώμα σου να μεταμορφώνεται. Τι λες ξεκινάμε; 

Το πρώτο μάθημα:

Στοχεύει στην μυϊκή ενδυνάμωση και σύσφιξη του σώματός μας μέσα από απλές ασκήσεις για τους βραχίονες, τους ώμους, τους δικεφάλους που μπορείτε να κάνετε μόνο με τη βοήθεια ενός στρώματος γυμναστικής και δύο αλτήρων και μπορείτε να το ακολουθήσετε για περίπου δύο εβδομάδες.

1. ΚΑΜΨΕΙΣ ΔΙΚΕΦΑΛΩΝ

2. ΠΛΑΓΙΕΣ ΕΚΤΑΣΕΙΣ ΑΛΤΗΡΩΝ (ΔΕΛΤΟΕΙΔΕΙΣ)

3. ΟΡΘΙΑ ΚΩΠΗΛΑΤΙΚΗ ΜΕ ΑΛΤΗΡΕΣ (ΠΛΑΤΗ)

4. ΕΚΤΑΣΕΙΣ ΤΡΙΚΕΦΑΛΩΝ ΜΕ ΑΛΤΗΡΕΣ

5. ΠΙΕΣΕΙΣ ΣΤΗΘΟΥΣ ΜΕ ΑΛΤΗΡΕΣ

6. ΑΡΣΕΙΣ ΛΕΚΑΝΗΣ (ΓΛΟΥΤΙΑΙΟΙ)

7. ΚΟΙΛΙΑΚΟΥΣ (ΡΟΚΑΝΙΣΜΑΤΑ)

8. ΡΑΧΙΑΙΟΙ

 

 

 

 

 
ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ