5 καθημερινά διατροφικά λάθη σε εικόνες!

27 Μαρτίου 2013

Αν θέλετε να χάσετε βάρος το πρώτο που πρέπει να προσέξετε είναι μικρά λάθη στην καθημερινή σας διατροφή που μπορεί να σας δώσουν περιττές θερμίδες . Πολλές φορές συνηθίζουμε να τρώμε λιπαρά τρόφιμα τα οποία όχι μόνο κάνουν κακό στη σιλουέτα μας αλλά και δεν μας χορταίνουν.


Ελάτε σήμερα να μάθουμε πώς μπορούμε να αποκτήσουμε ένα καλύτερο σώμα αντικαθιστώντας αυτά τα τρόφιμα με κάποια άλλα πιο υγιεινά.


Ντόνατ ή δημητριακά για πρωινό; 

Αν συνηθίζετε να τρώτε ένα μικρό ντόνατ το πρωί, θα μπορούσατε να το αντικαταστήσετε με ένα μπολ δημητριακά με γάλα μαζί με μερικά φρούτα εποχής και μία φέτα του τοστ ολικής άλεσης. Τα δύο αυτά γεύματα έχουν τις ίδιες θερμίδες (περίπου 200), με την διαφορά ότι το δεύτερο είναι πιο χορταστικό και έχει λιγότερα λιπαρά.





Σταφύλια ή δημητριακά για σνακ; 

Αν συνηθίζετε να καταναλώνετε ως σνακ σταφίδες, τότε θα ήταν καλύτερο να τις αντικαταστήσετε με ένα φλιτζάνι σταφύλια (95 θερμίδες). Τα σταφύλια είναι ό,τι πρέπει για τον έλεγχο του βάρους και μπορούν να σας χορτάσουν περισσότερο.





Μεσημεριανό: Μια πολύ μικρή μερίδα πατάτες ή αραβική πίτα με γαλοπούλα και σαλάτα;

Οι τηγανητές πατάτες, ακόμη και αν μιλάμε για μία πολύ μικρή μερίδα, αποτελούν θερμιδική βόμβα για τον οργανισμό μας. Και ας είμαστε ειλικρινείς. Ποιος χορταίνει μόνο με μια μερίδα; Μπορείτε να τις αποφύγετε αντικαθιστώντας τες με μία αραβική πίτα με γαλοπούλα και μία πράσινη σαλάτα που έχουν την ίδια θερμιδική αξία (250 θερμίδες) αλλά σαφώς λιγότερα λιπαρά και περισσότερα θρεπτικά συστατικά. Το γεύμα αυτό χρειάζονται περισσότερο χρόνο για να καταναλωθεί και να βοηθάει στον περιορισμό της πείνας σας.




 



Burger για βραδινό ή σάντουιτς με σούπα; 

Αν το βράδυ συνηθίζετε να τρώτε χάμπουργκερ (600 θερμίδες), μπορείτε να γλυτώσετε τα λιπαρά αυτά αντικαθιστώντας το με ένα σάντουιτς και μία ελαφριά σούπα με ρύζι που και λιγότερες θερμίδες θα σας δώσει (400) και θα σας  κρατήσει χορτάτους.





Σνακ για την αγαπημένη σας ταινία. 

Αν δεν μπορείτε να ενδώσετε στον πειρασμό του junk food,  προσπαθήστε τουλάχιστον να γλυτώσετε όσο το δυνατόν περισσότερες θερμίδες. Μια καλή ιδέα είναι να αντικαταστήσετε τα πατατάκια (482 θερμίδες) με ποπ κορν (180 θερμίδες) στον αέρα και ελάχιστο βούτυρο.




 



 

 
ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ