5 light και υγιεινά σνακ για τις βραδινές λιγούρες!

12 Μαΐου 2013


Οι βραδινές λιγούρες είναι μία κακή συνήθεια που γεμίζει ενοχές και περιττά κιλά μεγάλο ποσοστό του γυναικείου πληθυσμού. Υπάρχει ωστόσο ένας τρόπος να χαλιναγωγηθούν, επιλέγοντας τα σωστά σνακ που δε θα «βαρύνουν» τον οργανισμό τη νύχτα.

Ακολουθούν μερικές γευστικές προτάσεις ώστε να κατευνάσετε τις μεταμεσονύκτιες λιγούρες και να κοιμηθείτε με τη συνείδηση (και το στομάχι σας) σε ηρεμία.

Φιστίκια Αιγίνης
Παρά την υψηλή περιεκτικότητα που έχουν σε λιπαρά, τα περισσότερα από αυτά είναι ακόρεστα ή «καλά» λίπη και 20 φυστίκια περιέχουν περίπου 80 θερμίδες και λιγότερο από ένα γραμμάριο κορεσμένων λιπαρών, ενώ είναι πλούσια σε πρωτεΐνη, ίνες, βιταμίνες και μέταλλα.

Σολωμός με τυρί κρέμα
Αλείψτε μία κουταλιά της σούπας τυρί κρέμα χαμηλών λιπαρών σε δύο μικρές φέτες καπνιστού σολομού τυλίξετε το σε ρολό. Εκτός από τις πρωτεΐνες και τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα το συγκεκριμένο σνακ έχει ελάχιστες θερμίδες.

Τυρί Cottage
Εχει χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες και υψηλή σε πρωτεΐνη, ενώ 2/3 φλιτζανιού Cottage Cheese περιέχει μόλις6 γραμμάρια λίπους.

Γιαούρτι και φράουλες
Προτιμήστε ένα γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά, ενώ οι φράουλες περιέχουν αρκετά αντιοξειδωτικά και βιταμίνη C που προστατεύουν γευστικά τον οργανισμό χωρίς θερμίδες.

Ποπ-Κορν
Ενα ιδιαίτερα παρεξηγημένο σνακ, το ποπ-κορν, ειδικά το σπιτικό, έχει μόλις 55 θερμίδες το φλυτζάνι και μόλις3 γραμμάρια λιπαρά. Παράλληλα, είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες και προσφέρει γευστική ικανοποίηση και αίσθημα κορεσμού, αφού πρέπει να το μασήσετε.

Πηγή: Iefimerida
ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ