10 συμβουλές για να χάσεις υγιεινά βάρος!

29 Ιουνίου 2013


Προτού ξεκινήσετε οποιοδήποτε πρόγραμμα αδυνατίσματος, σας συμβουλεύουμε να σκεφτείτε με ειλικρίνεια τον τρόπο ζωής σας και το πώς μπορείτε να εφαρμόσετε αλλαγές που θα σας  βοηθήσουν να χάσετε βάρος και να βελτιώσετε την υγεία σας. Στη συνέχεια, ακολουθώντας πιστά τις 10 συμβουλές για υγιή απώλεια βάρους θα δείτε το σώμα και την ψυχολογία σας να αλλάζει αποκτώντας την πολυπόθητη ευεξία.




  1. Προσπαθήστε να μη χάνετε γεύματα. Τρώτε τακτικά για να αποφύγετε τις κρίσεις πείνας που θα σας κάνουν να «τσιμπολογάτε». Μην παραλείπετε το πρωινό. Δοκιμάστε ένα μπολ με δημητριακά, ένα φρούτο ή μια φέτα ψωμί ολικής άλεσης.

  2. Απολαμβάνετε το φαγητό σας. Τρώγοντας πιο αργά θα χορταίνετε περισσότερο. Χρησιμοποιήστε την ώρα του φαγητού ως χρόνο για όλη την οικογένεια. Φάτε στο τραπέζι και απολαύστε την συντροφιά τους- είναι εκπληκτικό το πόσο πιο αργά τρώτε σε σύγκριση με την ταχύτητα που τρώτε μπροστά στην τηλεόραση!

  3. Τρώτε μόνο όταν πεινάτε και αποφύγετε να κολατσίζετε, ειδικά με σνακ υψηλής ενέργειας, όπως πατατάκια και σοκολάτες.

  4. Ελέγχετε τις μερίδες σας, να είστε όμως γενναιόδωροι  με τα φρούτα και τα λαχανικά, όπως και με άλλες τροφές πλούσιες σε ίνες, καθώς αυτές σας χορταίνουν και ικανοποιούν την όρεξή σας.

  5. Μειώστε τα λίπη. Δοκιμάστε τις light εκδοχές των γλυκών τροφών και των αναψυκτικών. Χρησιμοποιήστε λιγότερο αλάτι.

  6. Πείτε «ναι» στην ποικιλία-αναζητήστε συνταγές με χαμηλές θερμίδες και λιπαρά και δοκιμάστε καινούριες γεύσεις.

  7. Αλλάξτε τον τρόπο που μαγειρεύετε. Προτιμάτε τις αμυλώδεις τροφές με φρέσκα φρούτα και λαχανικά και τα αχνιστά, βραστά, ψητά φαγητά αντί για τα τηγανητά!

  8. Να θυμάστε πως το αλκοόλ περιέχει περισσότερες θερμίδες από ό,τι νομίζετε.

  9. Σχεδιάστε τα γεύματά σας και φτιάχνετε καταλόγους αγορών. Μην πηγαίνετε για ψώνια όταν πεινάτε.

  10. Να ζυγίζεστε και να μετράτε τη μέση σας μια φορά την εβδομάδα. Αν ζυγίζεστε πιο συχνά, θα απογοητευτείτε από τις φυσιολογικές διακυμάνσεις του βάρους σας.


Εκτός από το να τρώτε διαφορετικές τροφές στις σωστές ποσότητες, είναι επίσης σημαντικό να μην τρώτε πολύ μεγάλη ποσότητα από μία μόνο τροφή. Δοκιμάστε να χρησιμοποιείτε μικρότερο πιάτο ή μικρότερο πηρούνι και μην αδειάζετε εντελώς το πιάτο σας.


ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ