3 εύκολες συνταγές με ελάχιστες θερμίδες;

12 Ιανουαρίου 2013



Θες να φας κάτι πολύ απολαυστικό αλλά να μην παχαίνει; Θες να μαγειρέψεις κάτι πολύ διαιτητικό αλλά και εύκολο στην προετοιμασία; Μήπως ζητάς πολλά; Καλά κάνεις. 

Η επιστημονική ομάδα του Διαιτολόγου- Διατροφολόγου Ευάγγελου Ζουμπανέα  μας προτείνει 3 εύκολες και γευστικές συνταγές με ελάχιστες θερμίδες αλλά με όλα τα θρεπτικά που χρειάζεστε.



 

ΜΑΚΑΡΟΝΟΣΑΛΑΤΑ



Τι θα χρειαστείτε: 1/2 φλιτζάνι βραστά μακαρόνια (κοφτά-πένες-κοχυλάκια ή ότι άλλο), προαιρετικά 2-3 ροδέλες ή φέτες κρεμμύδι, 1 ½ φλιτζάνι μαρούλι,3-4 λεπτές φέτες ντομάτα, 5 καρυδόψυχες και ½ φλιτζάνι cottage cheese.

Πώς θα το φτιάξετε: Κόβουμε το μαρούλι και πάνω από αυτό βάζουμε ½ φλιτζάνι βραστά μακαρόνια,που έχουμε βράσει προηγουμένως, την ντομάτα, τις φέτες κρεμμύδι,5 καρυδόψυχες αλλά και το cottage cheese

Η ενέργεια που παρέχει η μερίδα  είναι 250Kcal 

  

ΣΟΥΠΑ ΜΙΝΕΣΤΡΟΝΕ



Τι θα χρειαστείτε: 1/2φλιτζάνι  βραστό κοφτό μακαρόνι ολικής αλέσεως,2κ.σ.καλαμπόκι κατεψυγμένο,2κ.σ. κόκκινα φασόλια κονσέρβας,2κ.σ. αρακάς κατεψυγμένος,1/2 καρότο σε μικρά κυβάκια ,κρεμμύδι λεπτοκομμένο και 1 κ.σ.ελαιόλαδο.

Πώς θα το φτιάξετε: Βράστε όλα τα υλικά μαζί και η σούπα είναι έτοιμη σε 10 λεπτά

Η ενέργεια που δίνει το πιάτο αυτό είναι 200Kcal

 

TΟΝΟΣΑΛΑΤΑ



Τι θα χρειαστείτε: 80γρ.τόνο,  κρεμμύδι κομμένο σε λεπτές φέτες,1κ.γ.ξύδι balsamico,2 φλιτζάνια μαρούλι, 1 πιπεριά, 3 με 4 φέτες ντομάτα και 1κ.σ. ελαιόλαδο.

Πώς θα το φτιάξετε: Πλύντε το μαρούλι, τοποθετήστε το στη βάση, βάλτε την πιπεριά, το κρεμμύδι και τις φέτες ντομάτας. Πάνω στη σαλάτα ρίξτε το ελαιόλαδο και το baisamico.

Η ενέργεια που παρέχει η μερίδα είναι 250 Kcal

 

ΓΑΡΙΔΟΜΑΚΑΡΟΝΑΔΑ



Τι θα χρειαστείτε: 1 1/2φλ.βραστά  μακαρόνια ολικής αλέσεως ,χυμός από 1 ντομάτα, 5-8γαριδούλες μετρίου μεγέθους, φέτες κρεμμύδι , λίγο σκορδάκι και μαϊντανό

Πώς θα το φτιάξετε: Βράζω τα μακαρόνια, ενώ ταυτόχρονα σε άλλο σκεύος, βάζω όλα τα υπόλοιπα υλικά, τα βράζω για 5-10 λεπτά και με αυτή τη σάλτσα, περιχύνω τη μακαρονάδα μου.

Η ενέργεια που δίνει το πιάτο αυτό είναι 260Kcal

Τις συνταγές πρότεινε η Βασιλική Παπαδοπούλου, διαιτολόγος-διατροφολόγος (diatrofi.gr)

 

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ