Υγιεινή σαλάτα με καπνιστό σολομό!

24 Ιανουαρίου 2013

 

Η παρακάτω συνταγή είναι εξαιρετική επιλογή για υγιές δέρμα, ισχυρό ανοσοποιητικό σύστημα, βελτίωση της διάθεσης και δυνατό μυαλό. Παρέχει στον οργανισμό πρωτεΐνη, αρκετές φυτικές ίνες και καλά λιπαρά από το σολομό και το ελαιόλαδο. Και κάτι ακόμα! Η συγκεκριμένη σαλάτα είναι ιδανική για βραδινό μιας και τα συστατικά της προσφέρουν... καλό ύπνο!

Προτείνει η Κία Καραγιάννη, διατροφολόγος -διαιτολόγος και life coach.

-Τα υλικά που θα χρειαστείτε για τη συνταγή είναι:

Πράσινα λαχανικά, μαρούλι, ρόκα, λόλα, σπανάκι.

(Υπάρχουν σακουλάκια στο σούπερ-μάρκετ με έτοιμη πλυμμένη και κομμένη σαλάτα αν δεν προλαβαίνεις να πας λαϊκή).

Φιλέτο καπνιστού σολομού

Κόκκινη ή πορτοκαλί πιπεριά

Άνηθος

Κάπαρη

Κρεμμύδι φρέσκο ή ξερό

Ελαιόλαδο

Λεμόνι

Μουστάρδα

Φρεσκοτριμμένο πιπέρι

-Πώς θα την παρασκευάσω;

1.    Αδειάζετε τα λαχανικά σε ένα μεγάλο μπολ

2.    Προσθέτετε τον καπνιστό σολομό, την πιπεριά, τον άνηθο, την κάπαρη και το κρεμμυδάκι

3.     Χτυπάτε στο σέικερ 2 κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο, ½ κουταλάκι του γλυκού μουστάρδα και ½ λεμόνι

4.    Προσθέτετε φρεσκοτριμμένο πιπέρι και σερβίρετε με ψωμί ολικής αλέσεως

 -Τι μου προσφέρουν τα συστατικά της συγκεκριμένη σαλάτας; 

Ο σολομός εφοδιάζει τον οργανισμό με DHA ουσία που αλληλεπιδρά με την ορμόνη μελατονίνη με αποτέλεσμα τον καλύτερο ύπνο.

Επίσης, περιέχει μαγνήσιο το οποίο είναι μυοχαλαρωτικό, μειώνει τις ημικρανίες και προφυλάσσει από την οστεοπόρωση.

Η χλωροφύλλη, η χρωστική ουσία που ευθύνεται για το πράσινο χρώμα των συγκεκριμένων λαχανικών, έχει αποτοξινωτική δράση, καταπολεμά τη γήρανση των κυττάρων και βοηθάει στην αντιμετώπιση της αναιμίας.

 

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ