Παθαίνω υπογλυκαιμία. Να πάρω αγωγή;

3 Φεβρουαρίου 2014
ρωτά

ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ

Παθαίνω συχνα υπογλυκαιμία με αποτέλεσμα μετά απο λίγη παραπάνω δραστηριότητα να αισθάνομαι άγχος, ταραχή, θάμβος όρασης, αδυναμία συγκέντρωσης. Δεν έχω πάρει αγωγή, μήπως χρειάζεται;

 

ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΔΙΝΕΙ:  ο κύριος Λιάγκης Θανάσης, παθολόγος 

Δεν μας γράφετε εάν έχετε σακχαρώδη διαβήτη, πόσο ετών είστε, εάν έχετε κάνει ποτέ εξετάσεις για σάκχαρο κλπ. Εάν δεν έχετε ελεγχεί ποτέ θα πρέπει να επισκεφτείτε τον ενδοκρινολόγο ο οποίος θα σας συστήσει να κάνετε εξετάσεις για να δείτε γιατί παθαίνετε υπογλυκαιμίες και εάν χρειαστεί θα σας συστήσει και αγωγή. 

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :

ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
NIKO***** ****
18:01 Δευτέρα 27/03/2017
YPOGLUKEMIES EDO KAI MERIKA XRONIA EXO YPOGLUKEMIES ME SUMPTOMATA ADUNAMIA TROMO KTL MIA FORA POU METRISA EIXA GURO STO 55 EXETASIS GIA ZAXARO EXO KANI 48 GLUKOZIMIOMENI KAI H EPOMENI 51 ZAXARO NUSTIAS MIA 92 MIA 100 MIA 89 ATLOUME 25 XRONIA PINO 4 KAFEDES THN HMERA DEN XERO TI NA KANO OTAN ME PIANI DEN EINAI OREO ESTIMA EIME 48 ETON EUXARISTO
akis3 adTechParam +39854+26 - adTechUnit 4