Η άσκηση της Ευγνωμοσύνης: Αλλάζει τη ζωή σου σε 2 βδομάδες!

12 Φεβρουαρίου 2014
ρωτά

Αναγνώστριά μας ρωτά:

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΠΟΥ ΜΕ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΣΥΖΥΓΟ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ 49 ΕΤΩΝ. ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΑΙΡΟ ΑΝΗΣΥΧΕΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΗΠΩΣ ΠΑΘΕΙ ΚΑΤΙ ΤΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΕΝΤΟΝΟ ΣΤΡΕΣ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΤΟΥ ΑΝΕΒΕΙ ΓΙΑ ΛΙΓΟ Η ΠΙΕΣΗ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΛΕΠΤΑ.

ΠΗΓΑΜΕ ΣΤΟ ΓΙΑΤΡΟ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΥΤΗ Η ΑΥΞΗΣΗ ΠΡΟΚΛΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΑΓΧΟΣ. ΕΧΕΙ 2 ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΓΙΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΝ ΒΟΗΘΑΝΕ ΣΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΟΝ ΑΠΕΛΠΙΖΕΙ. ΕΠΙΣΗΣ, ΤΟ 98 ΕΧΑΣΕ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΠΡΟΣΜΕΝΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟ ΚΡΥΩΜΑ  ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΥΓΡΟ ΣΤΟΥΣ ΠΝΕΥΜΟΝΕΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΕΞΕΛΙΞΗ. ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΕΝΑ ΤΡΟΠΟ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΩ ΝΑ ΤΟΝ ΒΟΗΘΗΣΩ, ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙ ΑΣΧΗΜΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ.

ΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΞΕΧΝΙΕΤΑΙ ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΗΡΕΜΕΙ ΤΟ ΒΡΑΔΥ, ΚΑΝΕΙ ΑΣΧΗΜΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΞΥΠΝΑΕΙ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ…  3ος ΓΑΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΖΥΓΟ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΠΟΚΤΗΣΑΜΕ ΕΝΑ ΜΩΡΑΚΙ ΜΕ ΑΓΑΠΑΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΓΑΠΩ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟΥ ΔΩΣΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΔΡΟΜΟ ΜΑΖΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΑΣ. ΣΤΗ ΥΓΕΙΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΓΥΜΝΑΖΕΤΑΙ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΨΑΡΕΥΕΙ ΚΤΛΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΙΟ ΣΩΣΤΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΝΩ ΝΑ ΞΕΧΑΣΕΙ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ.

Αγαπητή αναγνώστρια. Στο ερώτημά σας απαντά η ψυχολόγος Δρ. Μαρία Φωτιάδου.

Το καλό είναι ότι έχουν επισκεφτεί τους ιατρούς γιατί οι άνθρωποι που ταλαιπωρούνται από στρες είναι καλό να έχουν βεβαιωθεί ότι δεν πάσχουν από κάποιο οργανικό πρόβλημα υγείας. Καλό επίσης θα ήταν να ορίσει κάποια τσεκ απ ανά τακτά χρονικά διαστήματα όπως όλοι μας.

Κάτι που θα συμβούλευα είναι κατά τη διάρκεια της ημέρας να κάνουν με τη σύζυγό του μικρά όμορφα πράγματα που θα τον κάνουν να ξεχαστεί. Μερικές φορές δε χρειάζεται να λέμε πράγματα και να δίνουμε συμβουλές. Είναι ο τρόπος ζωής που ακολουθούμε εκείνος που μπορεί να μας αλλάξει που μπορεί να αλλάξει το σκεπτικό μας.

Υπάρχει όμως και η άσκηση της ευγνωμοσύνης. Μπορεί κάποιος όταν ξυπνάει, κατά τη διάρκεια της ημέρας ή ακόμα καλύτερα πριν τον ύπνο να καταγράφουν σε ένα χαρτί θετικές σκέψεις, πράγματα  για τα οποία νιώθουν ευγνωμοσύνη. Αυτές οι καταγραφές, επειδή τις βλέπουμε σαν φωτογραφία μετά μένουν στο μυαλό μας και εντυπώνονται στο υποσυνείδητο πολύ καλύτερα. Γράφουμε τουλάχιστον 5 πράγματα τα οποία μας κάνουν να νιώθουμε χαρούμενοι που τα έχουμε. Μπορεί να είναι το ότι έχουμε την υγεία μας εμείς και τα παιδιά μας, μπορεί να είναι ότι έχουμε μια σύζυγο που την αγαπάμε. Έχουμε τη δουλειά μας όσο δύσκολη και αν είναι. Επικεντρώνουμε σε αυτά που έχουμε όχι σε εκείνα που δεν έχουμε. Όταν αρχίσει ο άνθρωπος να συνειδητοποιεί τα καλά που έχει αρχίζει να τους δίνει περισσότερη αξία και αυτό πολλαπλασιάζεται. Αν αυτή την άσκηση την κάνουμε καθημερινά μπορούμε ακόμα και μέσα σε δυο βδομάδες να δούμε εκπληκτικές αλλαγές στη ζωή μας και να νιώθουμε καλύτερα. Μπορεί να βοηθήσει και στην αποφυγή του στρες. Είναι από τις πιο σημαντικές ασκήσεις που έχει να μας δώσει η Θετική Ψυχολογία. Ουσιαστικά καταφέρνει να στρέφει το υποσυνείδητό μας από την αρνητική όψη των πραγμάτων στη θετική. Από τη δική μου εμπειρία έχω συναντήσει ανθρώπους που κατάφεραν σε δυο βδομάδες, μόνο με λίγα λεπτά κάθε μέρα να διώξουν την έντονη μελαγχολία,άρχισαν να χαίρονται τη ζωή και δήλωναν πολύ πιο ικανοποιημένοι από την εξέλιξη της ζωής τους. Ένιωθαν καλύτερα στη δουλειά, στην οικογένεια, στη σχέση τους και το άγχος ήταν μειωμένο.

 Αν δεν γίνει σε 2 βδομάδες δεν πρέπει να απογοητευτούμε. Μπορεί να χρειαστεί και παραπάνω. Το μόνο που χρειάζεται είναι λίγη προσπάθεια γιατί ξέρετε, πολλοί άνθρωποι δυσκολεύονται να το κάνουν είτε επειδή χάνονται μέσα στις αμέτρητες υποχρεώσεις της καθημερινότητας είτε γιατί είναι πολύ δύσκολο να ξεφύγουν από τη συνήθεια της θλίψης. 

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ