Κατερίνα, αναγνώστριά μας ρωτά
Η ψυχολογία της διατροφής: Πώς πρέπει να σκεφτόμαστε
Mαρία, αναγνώστριά μας ρωτά
Τρώω πολύ από άγχος: Πώς θα το αντιμετωπίσω;
Τι πρέπει να τρώμε όταν έχουμε μελαγχολία και καταπιεσμένη ερωτική ζωή
Η μελαγχολία και η καταπιεσμένη ερωτική ζωή έχει διαπιστωθεί ότι κάνουν το διατροφικό μας ραντάρ να αναζητά τροφές πλούσιες σε υδατάνθρακες. Αυτό σημαίνει ότι ξεσπάμε σε γλυκά, μπισκότα και σκέτο ψωμί. Λογικό, γιατί οι τροφές αυτές αυξάνουν τα επίπεδα σεροτονίνης στο αίμα, ορμόνης που ...
Και όμως το στρες μπορεί να μας παχύνει: Δείτε με ποιο τρόπο
Στις μέρες μας όλο και περισσότεροι άνθρωποι έρχονται αντιμέτωποι με το στρες. Ο έντονος και γρήγορος τρόπος ζωής σε συνδυασμό με το άγχος να τα προλάβουμε όλα σε περιορισμένο χρονικό διάστημα δημιουργούν συνθήκες στρεσογόνες οι οποίες επηρεάζουν αρνητικά την υγεία μας.
Προηγούμενη σελίδα
Επόμενη Σελίδα