Η "αναπνοή της μέδουσας" που φέρνει εύκολο οργασμό!

18 Φεβρουαρίου 2014

Αλλά και ασκήσεις που προτείνουν ειδικοί για να απολαύσετε πραγματικά το σεξ. Συγκεντρώσαμε ιδέες από την ξένη βιβλιογραφία που πραγματικά μπορούν να δώσουν αέρα ανανέωσης στη σεξουαλική σας ζωή!

- Έχετε σκεφτεί ότι ίσως δεν είναι απαραίτητο να φτάσετε ταυτόχρονα σε οργασμό; Τι θα λέγατε αν απόψε αποφασίζατε πως θα ασχοληθείτε αποκλειστικά με την ικανοποίησή του και εκείνος μονάχα με τη δική σας ολοκλήρωση; Οι ειδικοί επιμένουν πως αν και διαφορετική η τεχνική αυτή μπορεί να απογειώσει την απόλαυσή σας στα ύψη

- Η συμβουλή που όλοι οι καλοί εραστές έχουν να δώσουν είναι το να αναζητάς πράγματα στο σώμα της/ του παρτενέρ σαν να πρόκειται για έναν κρυμμένο θησαυρό. Δοκιμάστε να τον/ την αγγίξετε σε σημεία που δεν έχετε δοκιμάσει ως τώρα και προσπαθήστε να ανακαλύψετε τις ερωτογενείς ζώνες του. Υπάρχουν σημεία στο σώμα που μπορούν να διεγείρουν τόσο πολύ και που κανένα βιβλίο ή ερωτικό εγχειρίδιο δεν μπορεί να σας μάθει. Αφήστε τις αισθήσεις σας να τα ανακαλύψουν και ταξιδέψτε στο κορμί του της. Μετρήστε τις αντιδράσεις δείτε πιο φιλί σε ποιο άγγιγμα τον / την ικανοποιεί περισσότερο.  Παίξτε με τον σύντροφό σας. Αν και εκείνος/ η το επιθυμεί μη διαστάσετε να προτείνετε ακόμα και ερωτικά βοηθήματα. Η φαντασία είναι το Α και το Ω στο σεξ…

-Δοκιμάστε την αναπνοή της μέδουσας! Είναι μια άσκηση που βοηθά πολύ στην  χαλάρωση και ταυτόχρονα σε μεγαλύτερη απόλαυση του σεξ.  Ξαπλώστε ανάσκελα λυγίστε τα πόδια και αφήστε τα χέρια σας χαλαρά στο πλάι. Αναπνεύστε βαθιά γεμίζοντας όλη την κοιλιά και γεμίζοντας το στομάχι όχι μόνο τον θώρακα. Εκπνεύστε αργά. Επαναλάβετε την κίνηση περίπου 10 φορές. Επικεντρώστε την προσοχή σας στο κάτω μέρος της κοιλιάς και εστιάστε στα γεννητικά σας όργανα. Η άσκηση αυτή θα σας γεμίσει με ενέργεια, θα διώξει το άγχος της ημέρας και θα σας ξεμπλοκάρει. Είναι ένα πολύ καλό προκαταρκτικό για να απολαύσετε στο έπακρο το σεξ.

- Αν θέλετε η γυναίκα να φτάσει γρήγορα και πιο εύκολα σε κολπικό οργασμό φροντίστε να σπάσετε την μονοτονία. Οι ειδικοί επιμένουν πως η εναλλαγή των στάσεων αλλά και το να αλλάζει κάθε φορά ο ρυθμός των διεισδύσεων είναι ό, τι καλύτερο για να φτάσει στην κορύφωση η γυναίκα.

-Γνωρίζατε ότι υπάρχει και γυμναστική για καλύτερο οργασμό; Όσο πιο γυμνασμένος είναι ο ηβοκοκκυγικός μυς, που βρίσκεται ανάμεσα στην ήβη και το ιερό οστό τόσο πιο καλό οργασμό θα έχει μια γυναίκα. Ο Αμερικανός γυναικολόγος Άρνολντ Κέγκελ συνιστά να διακόπτετε στην τουαλέτα τη ροή της ούρησης ανά διαστήματα για να αποκτήσετε τον έλεγχο του μυ και να τον γυμνάσετε.  Διατηρήστε το σφίξιμο για τρία δευτερόλεπτα και εισπνέοντας χαλαρώστε τον για άλλα τρία δευτερόλεπτα. Ξεκινήστε από 30 επα­ναλήψεις για να φτάσετε σταδιακά σε δυο κύκλους των 75 επαναλήψεων την ημέρα. Η άσκηση αυτή θεωρείται ότι βοηθά και τον άνδρα να έχει καλύτερη στύση.

 

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ