10 τρόποι να ξυπνάτε χαρούμενοι!

20 Φεβρουαρίου 2014

10. ΙΔΕΕΣ για να ξυπνάτε

Καλύτερα

Λένε ότι η καλή ημέρα από το πρωί αρχίζει. Έλα όμως που πολλές φορές οι περισσότεροι από εμάς ξυπνάμε και η διάθεσή μας είναι άσχημη… Τα προβλήματα, το άγχος για την ημέρα που έρχεται και οι αυξημένες υποχρεώσεις μοιάζουν να ξυπνούν και εκείνα μαζί μας και να μας απειλούν. Δε θα ήταν καλύτερα να ξυπνάτε και να είστε έτοιμοι / ες να πετάξετε από τη χαρά σας; Δε θα ήταν καλύτερα να μη χάνετε την ενέργειά σας και την αισιοδοξία πριν καλά καλά αρχίσει η μέρα;

Οι σημερινές μας προτάσεις δημιουργούν ευχάριστες αλλαγές στη μέρα σας και σταδιακά σε όλη τη ζωή σας! Οι επιστήμονες τονίζουν πως για να αποκτήσουμε μια καινούργια συνήθεια χρειαζόμαστε 21 μέρες. Τι λέτε να αποκτήσουμε τη συνήθεια της χαράς;

Ξυπνάτε με στρες και συνήθως σκοντάφτετε από τη βιασύνη σας για να ετοιμαστείτε για τη δουλειά; Υπάρχει ένα μικρό τρικ που μπορεί να σας χαλαρώσει πραγματικά. Το μόνο που πρέπει να κάνετε είναι να βάλετε το ξυπνητήρι 10 λεπτά νωρίτερα και να απολαύσετε το πρωινό σας ξύπνημα. Ετοιμάστε μια κούπα ζεστό καφέ, βάλτε μουσική που σας ευχαριστεί και αφήστε το μυαλό σας να ξυπνήσει όμορφα. Θα διαπιστώσετε ότι αυτή η απλή κίνηση αρκεί για να μειώσει τα επίπεδα του στρες από την αρχή της ημέρας.

Σκεφτείτε όμορφα πράγματα για τον εαυτό σας, μην επιτρέπετε στην κακή διάθεση να σας καλημερίσει. Αντί να προσέξετε τις μικρές ρυτίδες στον καθρέφτη την ώρα που πλένετε το πρόσωπό σας, σκεφτείτε πόσο τυχεροί είστε που έχετε την υγεία σας. Ακόμα και αν κάτι πολύ κακό συμβαίνει χαμογελάστε και πείτε, όλα θα πάνε καλά. Φέρτε στο νου σας ένα αγαπημένο πρόσωπο για το οποίο αξίζει να προσπαθήσετε να έχετε καλή διάθεση. Πώς θα ήθελε εκείνος/ εκείνη να σας δει σήμερα; Δε θα ήθελε να είναι χαρούμενος/ η όταν σας αντικρύζει; Χαμογελάστε. Οι έρευνες λένε ότι ακόμα και αν το χαμόγελό μας είναι βεβιασμένο, μπορεί να βελτιώσει τη διάθεσή μας. Το πιο πιθανόν είναι ότι κατά τη διάρκεια της ημέρας κάτι μπορεί να σας χαλάσει τη διάθεση. Μην απογοητευτείτε. Σιγά σιγά θα μάθετε να αντιμετωπίζετε πιο χαλαρά τις καταστάσεις.

Όταν ξυπνάτε φροντίστε να χαλαρώσετε το σώμα σας. Τεντώστε όλο σας το κορμί χέ­ρια, μπράτσα, πόδια, γάμπες, κεφάλι, σπον­δυλική στήλη. Χασμουρηθείτε όσο το δυνα- τόν περισσότερο, για να ξυπνήσετε τον οργανισμό σας. Σηκωθείτε και περπατήστε ξυπόλυτοι στις μύτες των ποδιών σας όπως θα έκανε μια γάτα.

Καθαρίστε τον οργανισμό σας πίνοντας ένα ποτήρι χλιαρό νερό. Λένε ότι η πόση νερού διώχνει τις τοξίνες από τον οργανισμό μας και αφυπνίζει την ενέργειά μας. Αποφύγετε το κρύο νερό που μπορεί να προκαλέσει σπασμούς στο μυϊ­κό στρώμα του στομάχου. Έτσι θα ζεστάνετε το σώμα σας και θα αφυπνίσετε την ενέρ­γεια σας. Κάντε ένα χαλαρωτικό ντους ρίξτε άφθονο νερό στον αυχένα και στην ωμοπλάτη σαν να κάνετε μασάζ. Συνεχίστε στο υπόλοιπο κορμί σας μέχρι τα πόδια και αφήστε το νερό να αγγίξει το σώμα σας σαν να ήταν τα χέρια ενός επιδέξιου μασέρ.

Δοκιμάστε ένα απλό μασάζ προσώπου σε 5 σημεία. Χρησιμοποιήστε τους δείκτες του χεριού σας με ελαφρά πίεση και περιστροφή αντίστροφη της κίνησης των δεικτών του ρολογιού.Λέγεται ότι η τεχνική αυτή μπορεί να μας ανακουφίσει από το στρες. Ποια είναι τα σημεία αυτά;

1ο ΣΗΜΕΙΟ Βρίσκεται στην εξωτερική γω­νία του ματιού, σε ένα βαθούλωμα.

2ο σημείο Εντοπίζεται ανάμεσα στα δύο φρύδια.

3ο ΣΗΜΕΙΟ Έναν πόντο από τις δύο γω­νίες του στόματος.

4ο σημείο Μπροστά από το αυτί, στους μασητικούς μυς, με την κατεύθυνση των δεικτών του ρολογιού.

5ο ΣΗΜΕΙΟ Στην εξωτερική επιφάνεια κάθε φρυδιού, ακριβώς στο κέντρο.

Και κάτι ακόμα πολύ σημαντικό. Δοκιμάστε την κοιλιακή αναπνοή. Σταθείτε όρθιοι/ όρθιες αναπνέετε βαθιά, μέχρι να νιώσετε το διάφραγμα να κατεβαίνει και την κοιλιά σας να φουσκώνει. Κάντε 10 εισπνοές και εκπνοές. Ανανεώνετε τον αέρα του σπιτιού σας όσο πιο συχνό μπορείτε. Πάρτε 2-3 ανάσες στα κλεφτά την ώρα που ανοίγετε τα παράθυρο για τον πρωινό αερισμό. 

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ