Ασχολούμαι με τον αθλητισμό και θέλω να χάσω 5 κιλά σε ένα μήνα. Μπορώ;

21 Φεβρουαρίου 2014
ρωτά

ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ

Καλησπέρα σας είμαι 65 κιλά και έχω ύψος 1.64 Ασχολούμαι με τον αθλητισμό αλλά την τελευταία περίοδο Οκτώβριο και τώρα έχω εξεταστική και δεν μπορώ να ασχοληθώ με προπονήσεις. Παρόλα αυτά τις τελευταίες 5 ημέρες έχω αρχίσει να κάνω τη διατροφή που έκανα ιδιαιτέρως βασισμένη στην πρωτεΐνη, καθώς έχω παρατηρήσει ότι είναι το μόνο που με βοηθάει  πίνω καθημερινά 2-3 φλυτζάνια πράσινο τσάι καθώς και αρκετό νερό. Τρώγω πρωινό γιαούρτι 2% με κανέλα ή ένα τοστ με γαλοπούλα και χαμηλά λιπαρά. Μεσημεριανό είτε κοτόπουλο στη σχάρα σαλάτα ή γλώσσα φιλέτο στη σχάρα σολομός τσιπούρα με λαχανικά, φασολάκια σκέτα ή φακές κυρίως βρασμένες. Βραδινό πολύ ελαφρύ είτε σαλάτα με 1 τόνο σε νερό είτε ένα τόστ και κάποιες φορές και τίποτα σημειωτέον ότι δεν τρώγω καθόλου αλάτι και 1 κ ελαιόλαδο. Μπορείτε να μου πείτε αν μέχρι τις 18 Μαρτίου θα έχω κατέβει τουλάχιστον στα 60 κιλά, γιατί από τις 27 και μετά που ξεμπερδεύω ξαναμπαίνω στο ρυθμό της προπόνησης με 30 χλμ τη μέρα.  


ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΔΙΝΕΙ: η κ. ΑΝΝΑ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ Κλινική Διαιτολόγος-Διατροφολόγος, Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο Αθηνών

Καθ.Φυσικής Αγωγής
Δρ.Ιατρικής Σχολής,Πανεπιστήμιο Αθηνών
Επ.Υπεύθυνη Κέντρου  Διατροφικής Αγωγής "ΕΥΡΩΣΤΙΑ"

Άννα Παπαγεωργίου

Αν και είναι ελλειπή τα στοιχεία της  διατροφικής αξιολόγησης, ωστόσο η  γενική εικόνα είναι πως ο  στόχος των  60 κιλών  μπορεί  να επιτευχθεί  λογικά  και  με φυσιλογικούς  ρυθμούς για την υγεία σε  διάστημα  του ενός μηνός  και άνω.Τηρώντας σταθερές διατροφικές συνήθειες  με χαμηλή πρόσληψη λιπαρών κυρίως  κορεσμένου λίπους  αυτό  φαντάζει εξαιρετικά εύκολο  εαν λάβουμε υπόψη  ότι θα ακολουθήσει προπόνηση  30 χλμ την ημέρα.
Ειδικά  για αυτό  το  λόγο (30 χιλιόμετρα την ημέρα) είναι απαγορευτικό να  εχουμε  απώλεια μεγαλύτερη του 1 κιλού την εβδομάδα  γιατί έτσι  θα εχουμε απώλεια ηλεκτρολυτών και εύκολη  κόπωση  με συνέπεια τραυματισμό.
ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ