Πράσινο ή μαύρο τσάι; Ποιο είναι το καλύτερο;

26 Φεβρουαρίου 2014
 
Το τσάι θεωρείται το πιο δημοφιλές ρόφημα και όχι άδικα αφού δεκάδες έρευνες από όλο τον κόσμο έχουν αποδείξει τα ευεργετικά οφέλη του  για την υγεία μας. Τα τελευταία χρόνια ωστόσο έχει κυριαρχήσει η πεποίθηση ότι το πράσινο τσάι είναι καλύτερο από το μαύρο. Είναι αλήθεια;

 
ΠΡΑΣΙΝΟ ΤΣΑΙ

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα ερευνών η κατανάλωση πράσινου τσαγιού μειώνει κατά 50% τον κίνδυνο για εμφάνιση γαστρίτιδας

Έχει υψηλή περιεκτικότητα σε ΕGCG (Epigallocatechin Gallate), μια αντιοξειδωτική ουσία που θεωρείται ότι εμποδίζει την ανάπτυξη διαβήτη

Είναι πλούσιο σε κατεχίνες, οι οποίες έχει αποδειχθεί ότι αυξάνουν την καύση λίπους, ενώ μειώνουν το λίπος της κοιλιάς.
 
ΜΑΥΡΟ ΤΣΑΪ
Έχει αυξημένη περιεκτικότητα σε θειορουβικίνη και θειοφλαβίνες, που αυξάνουν την αντίσταση του οργανισμού στα μικρόβια.

Είναι πλούσιο σε φλαβονοειδή, που μειώνουν τα επίπεδα της LDL «κακής» χοληστερόλης μειώνοντας την πιθανότητα καρδιαγγειακών νοσημάτων.
 
Καταστέλλει τη δράση και την παραγωγή οξέων από τα μικρόβια που προκαλούν τερηδόνα, πλάκα και ουλίτιδα χάρη στη συνδυασμένη δράση φθορίου και τανινών που διαθέτει.

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ