Η ενέσιμη θεραπεία για την ψωρίαση προκαλεί καρκίνο;

21 Μαρτίου 2014
ρωτά

ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ

Καλημέρα ο άντρας μου έχει ψωρίαση σε όλο το σώμα Εδώ και χρόνια πίνει τα χάπια neutigason και κάπως ηρεμεί Το πρόβλημα είναι οτι τα συγκεκριμένα χάπια του έχουν δημιουργήσει πληγές στα νύχια των ποδιών Σκεφτομαστε την ενέσιμη θεραπεία Είναι αλήθεια οτι υπάρχει κινδυνος εμφάνισης καρκίνου. Που μπορώ να βρώ κάποιο άρθρο να αναφέρει τις παρενέργειες; Ευχαριστώ


ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΔΙΝΕΙ ο κ. Δημήτρης Καπετανάκης, Δερματολόγος-Αφροδισιολόγος

Δημήτρης Καπετανάκης


Θεωρητικά θα μπορούσε να εμφανιστεί καρκίνος . Ωστόσο η ενέσιμη θεραπεία είναι η λιγότερο επιβλαβής για όλο τον οργανισμό. Την χρησιμοποιούμε αρκετά χρόνια και δεν υπάρχουν στατιστικά στοιχεία που να μας οδηγούν στο συμπέρασμα ότι προκαλεί καρκίνο. Θα σας έλεγα λοιπόν να την δοκιμάσετε γιατί πιστεύω ότι θα τον βοηθήσει. 

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
geor***** ****
14:45 Παρασκευή 13/03/2015
σκέφτομαι να ξεκινησω τη θεαπεια με τη stelara τι λετε και εσεις σαν ειδικος είναι αρκετα δοκιμασμενη μεθοδος
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Γιατί δε φεύγουμε από σχέσεις που μας κάνουν κακό
Καλησπερα σας ειμαι 25 χρονων και εχω μια...
Σχέση: Όταν ο άνδρας δε θέλει να είστε συνέχεια μαζί
Καλησπερα σας ονομαζομαι εφη και ειμαι 33...