Οδηγίες για τα λάθη στο «χαράτσι»

27 Μαρτίου 2014

Στους δήμους θα πρέπει να απευθύνονται οι φορολογούμενοι για τη διόρθωση λαθών που έχουν γίνει το Έκτακτο Ειδικό Τέλος Ακινήτων (ΕΕΤΑ) λόγω υπολογισμού λανθασμένων στοιχείων ακινήτων (για την επιφάνεια, την παλαιότητα ή την τιμή ζώνης) με υπαιτιότητα των δημοτικών υπηρεσιών. 

Προϋπόθεση είναι, οι ιδιοκτήτες αυτοί να έχουν υποβάλει αίτηση στον δήμο για διόρθωση των λαθών αυτών μέχρι και την 15η Μαΐου 2013.

Στις περιπτώσεις αυτές, όπως διευκρινίζεται σε εγκύκλιο του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων, Χάρη Θεοχάρη, οι δήμοι θα εκδίδουν βεβαίωση διόρθωσης των λαθών.

Αυτήν ο ιδιοκτήτης θα πρέπει στη συνέχεια να την προσκομίσει στην αρμόδια ΔΟΥ, προκειμένου να γίνει νέα εκκαθάριση για τον υπολογισμό του Έκτακτου Ειδικού Τέλους Ακινήτου και για να επιστραφεί το επιπλέον ποσό που τυχόν έχει καταβληθεί.

Στη βεβαίωση του δήμου που θα δίδεται στον ιδιοκτήτη του ακινήτου προκειμένου να την προσκομίσει στην ΔΟΥ, θα περιλαμβάνονται τα ορθά στοιχεία του ακινήτου, το ονοματεπώνυμο του κυρίου ή επικαρπωτή, ο Αριθμός Φορολογικού Μητρώου του, η αρμόδια για τη φορολογία εισοδήματός του ΔΟΥ, καθώς και ρητή αναφορά ότι από υπαιτιότητα του δήμου δεν πραγματοποιήθηκαν οι διορθώσεις στο ΔΕΔΔΗΕ.

Στη βεβαίωση αναγράφεται, επίσης, ο αριθμός πρωτοκόλλου της αίτησης του πολίτη, με την οποία ζητά τη διόρθωση των στοιχείων του ακινήτου του και η οποία επισυνάπτεται σε φωτοτυπικό αντίγραφο, και επίσης ότι έχει πραγματοποιηθεί η διόρθωση των στοιχείων του ακινήτου για την επιβολή του ΤΑΠ.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ